hoi hoi ik ben donderdagavond gevallen in de badkamer. stond in bad en verloor mijn evenwicht waardoor ik over de badrand op de grond ben gevallen. ik ben daarna gelijk door gegaan naar de huisartsenpost (had schouder uit de kom) daar hebben ze wel naar het hartje van de kleine geluisterd (ivm met verdoving wilde ze zeker weten dat het goed ging) en die was goed. nou ja eerst hoog 200 maar na 5 minuten 150 en dat een kwartier lang. nu was ik eigenlijk tevreden met het feit dat hij gewoon nog lekker actief is en het hartje goed is maar word beetje onzeker van mijn omgeving. ze zeggen namelijk bijna allemaal dat ik de vk moet bellen voor een echo om te kijken of er niks is met de baarmoeder of placenta. wat vind u moet ik bellen voor een echo of is het goed zo? ik heb verder namelijk geen klachten en hij is nog steeds net zo actief als anders (ene dag meer als andere dag maar dat was voor de val ook zo) alvast bedankt bos
Hoihoi, Als je plat op je buik bent gevallen of je buik is geraakt dan moet je zeker even contact opnemen met je verloskundige. Maar het belangrijkste is is dat je je kindje voelt bewegen! Maak je je zelf zorgen dan moet je ook zeker bellen! Imke