regelmaat in bv??

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door winniethepoeh, 4 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

Hey

dit is ff iets wat ik me nu al afvraag.

Ik ga straks bv geven, als alles goedgaat met beeb. Maar ik studeer nog. Nu lijkt het me wel handig dat manlief ook af en toe een fles kan gaan geven, als ik aan het studeren ben, al dan niet thuis. Ik zal helaas vrij snel na de bevalling alweer aan de bak moeten ivm tentamens (echt niet mogelijk om deze niet te doen).
    Nu weet ik uit ervaring van vriendinnen die kv geven dat die er vrij snel na de bevalling al een regelmaat in hebben.
    Is dit ook mogelijk met bv? evt. door regelmatig vanaf het begin al een afgekolfde fles aan te gaan bieden.

Ik wou echt dat ik de luxe had om na de bevalling 3 maanden de tijd te hebben om de bv op verzoek te geven, maar dat gaat echt niet lukken :(

ik wil echt heeeeeeel graag bv gaan geven en hoop echt dat het allemaal gaat lukken

2. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Je kunt BV op schema geven, maar wat dat met je productie doet dat weet ik niet. Het beste is op verzoek, maar wat niet kan dat kan niet.
    Ik vraag me alleen af waarom dat niet zou kunnen. Waar is je kindje als jij naar school gaat? Er is toch altijd iemand bij die gewoon een flesje BV kan geven zodra je kindje honger heeft ipv als het tijd is?

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Eens met Duchess: een flesje kun je toch net zo goed op verzoek geven?

Je zult merken dat er uiteindelijk wel een soort van schema in de voedingen komt door je kindje, maar in het begin is dit meestal niet het geval.

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Ik heb dat bij Isabella wel gedaan. Ik studeerde ook nog dus had ik ook geen keus.

Tussen de 2 en de 3 maanden ging dat goed. Maar vanaf 3,5 maand ging mijn BV achteruit.