Geen blaasontsteking maar toch negatieve test

Discussion in 'Zwanger worden' started by sunflower12, Feb 19, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sunflower12

Feb 19, 2013
    83
    0
    0
    Hi ladies!

Ik weet niet wat ik ervan moet denken, misschien dat een van jullie je hierin herkent?

Na mijn stopweek ben ik 2 dagen te laat begonnen met een nieuwe strip, wat volgens mij ha wilt zeggen dat ik 2 pillen vergeten ben. Deze heb ik ook niet ingehaald. Vervolgens heb ik in mijn 3e week halverwege 2 dagen bruinverlies gehad. Niet veel, klein beetje. Erna was dit weg. Hierna regelmatig buikpijn en steken in onderbuik, soms krampen. Ook soort van borrelig gevoel in mn buik en bij het plassen is het alsof ik een bepaalde druk (niet pijnlijk) op mn onderbuik heb. Enkele dagen erna kreeg ik last van maagzuur (wat ik normaal nooit heb) en heel erg misselijk, maar niet overgeven. Dat misselijke gevoel komt nu met vlagen opzetten, smorgens maar ook overdag en savonds.

Ben bij de ha geweest en die heeft getest op blaasontsteking en zwangerschap. Beide negatief. Wel moest ik die dag mijn voorlaatste pil van de strip pakken, zou dit invloed hebben op de zw-test?

Wil een test halen, maar kan misschien beter wachten tot het eind van de week als ik ongesteld moet worden?

2. Smile

Smile Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    4,358
    0
    0
    Als ik je verhaal goed begrijp zou een test voor een eventuele zwangerschap toch ook te vroeg zijn geweest?

3. sunflower12

Feb 19, 2013
    83
    0
    0
    Dat dacht ik dus ook inderdaad.

4. Smile

Smile Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    4,358
    0
    0
    Als ik jou was zou ik de stopweek afwachten.
    Het kan ook zijn dat je een lichte griep hebt..dat zou ook een aantal van je klachten kunnen verklaren....

Share This Page