Hoi allemaal, Sinds een aantal dagen heb ik een beetje menstruatieachtige buikpijn. Dit trekt wat door naar me rug en liezen. Nu had ik vanmiddag ineens steekjes in mijn vagina. Hebben jullie dit wel eens gehad? Ik heb nooit gehoord dat dit hoort bij een naderende eisprong maar jullie misschien wel? Als ik google kom ik alleen maar mensen tegen die een paar weken zwanger zijn Liefs
Ja ik ook! Maar ik had een topic geopend met steek in onderbuik. Ikhad 1 felle steek... We lopen wel bijna gelijk. Heb je verder nog symptomen?
Ja ik heb dat, maar ik ben wel zwanger, Ik moet morgen naar de ha om te checken of ik een blaas ontsteking heb, Ben benieuwd hoe het verder gaat met je
Ik had voor 2 weken terug steken in me zij, ter hoogte van me ribben, Sinds gister soms wat drukerig gevoel net boven me schaamheuvel en ook sinds gister steken in me vagina, Heb vandaag me vk gebeld en die zij dat ze vermoed dat ik een blaas ontsteking heb en moet dat morgen ochtend laten controleren
Ow ok, vervelend! Ik heb zeker te weten geen blaasontsteking. Hoelang ben je al zwanger? Ik heb echt nog nooit zon pijnlijke steek gehad dus ik ben zo benieuwd of ik ongesteld word! Dan weet ik waar ik aan toe ben.
Ik ben nog erg pril zwanger en had een erg late ei sprong gehad, maar dat ik het vorige week van de gyn hoorde vermoede hij 2a3 weken, dat is dus vandaag al weer 3a4 weken, erg pril dus, Hoe weet je zo zeker dat je geen blaas ontsteking heb?
Voelt anders, urine is helder en ik drink goed. Werk ook in de zorg dus veel blaasontsteking-urines gezien... Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Tanx, ja ik ben benieuwd wat er morgen uit komt en ik heb de 28ste een afspraak bij de gyn en hopelijk kan ze dan al iets zien, want kan zijn dat ik nog zo kort zwanger ben dat ze het nog niet kan zien, Ben erg benieuwd hoelang ik nou echt zwanger ben Maar wat kunnen steken in de vagina nog meer betekene?
Heb je ook bloedlaten prikken, daaraan kunnen ze toch wel iets zien? Soms doen ze ook een inwendige-echo, misschien zien ze dan wat. Al lang bezig? Ik weet het niet die steekjes. Bij die steek van mij zei een vriendin dat ze dat ook had bij haar zwangerschap. Moet nog ff geduld hebben tot donderdag. Jij succes bij de gyn en bij de ha!
Ja zeker heb ik bloed laten prikken, Op de echo twijfelde de gyn daarom ook bloed laten prikken en ze vermoeden dat ik 2a3 weken zwanger ben (dat was vorige week maandag) dus nu is het.3a4 weken, maar dat is een schatting, 28-02 zal ik waarschijnlijk meer zekerheid krijgen over hoe lang ik dan zwanger ben