Hoi dames, Testen zijn negatief, maar ik heb al een paar dagen last van stekende opkomende hoofdpijn. Ik heb normaal bijna nooit hoofdpijn, en alleen als ik te weinig water gedronken heb. Daar kan het nu niet aan liggen, want ik drink genoeg water. Zou dit een symptoom van zwangerschap kunnen zijn? Ook als de testen nog negatief zijn?
Helemaal niemand? Ik wil graag weten of het kwaad kan als ik ibuprofen of paracetamol neem. Ik word namelijk gek van de hoofdpijn en de lusteloosheid. Testen zijn negatief. ik zou waarschijnlijk rond as woensdag mijn menstruatie hebben. Alvast bedankt voor het lezen.
Mocht je zwanger zijn dan mag je alleen paracetamol, geen ibuprofen. Hoofdpijn kan ook door de drukkende warmte komen of van de spanning of je zwanger bent. Drink genoeg water, neem een paracetamol en wacht rustig af tot woensdag (ik weet dat is moeilijk)
Het zou kunnen. Ik had namelijk ook erg veel last van hoofdpijn en ik wist niet eens dat ik zwanger was. (Dus ja..ik heb toen ibuprofen genomen) Een paracetamol kan helemaal geen kwaad dus je zou er best eentje kunnen innemen.