Raar...positieve ovulatietest tijdens menstruatie! toch?!?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door ks2011, 20 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ks2011

    ks2011 Bekend lid

    2 okt 2013
    598
    0
    16
    Ik heb deze maand een hele rare cyclus. maand januari een cyclus van 31 dagen gehad. 20 dagen later werd ik weer ongesteld. Dit was qua bloed niet zoals een normale menstruatie is, maar duurde twee weken lang. tot 13 maart. 18 maart werd ik weer ongesteld! afgelopen dinsdag dus. Nu deed ik rond 12 uur een ovu test en deze was positief! hij is positief toch? Zo raar dit allemaal. Heb de dokter gesproken vanochtend en die dacht dat ik:
    * of die bloeding tussendoor was een miskraam en ben nu gewoon ongesteld.
    * of ik heb nu een innestelingsbloeding.
    Toen ik aangaf dat ik nu een positieve ovulatietest had vond ze heel raar. ik vroeg of ik alsnog een eisprong kon hebben tijdens menstruatie en dat vond ze heel onwaarschijnlijk. dus ben nog niks wijzer....

    Wie heeft er eens een eisprong tijdens menstruatie gehad? of heeft een idee waarom mijn cyclus zo raar is? hihi
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. BabeBabe

    BabeBabe VIP lid

    14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    heb je voor de zekerheid al een zw test gedaan?? want je hoort wel es van dames die tijdens zwangerschap nog wel bloedingen hebben...?
     
  3. ks2011

    ks2011 Bekend lid

    2 okt 2013
    598
    0
    16
    Ja heb ik ook gedaan vanochtend. Geen streep te bekennen!
     
  4. Smnee

    Smnee Niet meer actief

    Ik heb eens een bloeding gehad tijdens mijn eisprong. Heel af en toe komt het voor, ik had er ook nog nooit van gehoord. Heb je heel veel gebloed?
     
  5. ks2011

    ks2011 Bekend lid

    2 okt 2013
    598
    0
    16
    ja bloed nog steeds! best flink ook nog..
     
  6. Smnee

    Smnee Niet meer actief

    Dat vind ik wel erg vreemd.. Je zwangerschapstest is negatief he? Heb je krampen? Ik probeer even na te denken hoelang ik toen gebloed heb, maar volgens mij was dat anderhalve dag en erg weinig. Met een inlegkruisje was dat op te vangen.

    Stel dat dit een innestelling is, dan heb je een 'valse' ovulatietest en zou ik over een aantal dagen nog eens een zwangerschapstest doen.
     
  7. ks2011

    ks2011 Bekend lid

    2 okt 2013
    598
    0
    16
    ja is negatief ! nee geen krampen. Had juist maandag het idee dat eisprong eraan kwam totdat ik weer ging bloeden. Moet echt elke zoveel uur nieuwe tampon in. Ovutest liep ook netjes op.
    Super dat je zo mee denkt....ik snap er weinig meer van!
     
  8. Smnee

    Smnee Niet meer actief

    Ik heb ook echt geen idee. Houd het wel in de gaten, je weet niet wat er speelt dus trek op tijd weer aan de bel als je het niet vertrouwd he :)
     
  9. ks2011

    ks2011 Bekend lid

    2 okt 2013
    598
    0
    16
    ja thnx doe ik! arts zei ook bel na twee weken nog maar even terug!
     
  10. ks2011

    ks2011 Bekend lid

    2 okt 2013
    598
    0
    16
    Dit was hem gisteravond! Toch echt van een eisprong denk!
     

    Bijgevoegde bestanden:

  11. Smnee

    Smnee Niet meer actief

    Je weet wat je moet doen!:D
     
  12. ks2011

    ks2011 Bekend lid

    2 okt 2013
    598
    0
    16
    Hahaha jup!
     
  13. Annemiek89

    Annemiek89 Actief lid

    27 sep 2013
    169
    0
    0
    ik werk bij een callcenter, nu al weer bijna 3 jaa
    Groningen
    wat raar joh! maar het kán wel.. onze docente van biologie (die ook de vrij-veilig preek mocht doen elk jaar) heeft ons wel eens uitgelegd dat je óók als je ongesteld bent, zwanger kunt raken. en als je googlen zijn er idd dames die hun verhaal doen waarvan het bij hen óók gebeurde tijdens menstruatie! bijzonder, maar zeker niet onmogelijk dus! you go girl! hoef je iig geen 4 weken te wachten tot je volgende ongi, je kunt gewoon over 2 a 3 weken al testen, lekker zeg!
     

Deel Deze Pagina