Kom net dit recept tegen.... lijkt me niet lekker.... Ingrediënten voor 2 personen 1 rijpe avocado, 2 eetlepels pindakaas, een handje ongezouten pinda′s, teentje knoflook, eetlepel zure room, hardgekookt ei, witte wijn, sambal, groene zeep. Hulpmiddelen Keukenmachine Bereidingswijze Doe alle ingredienten in de keukenmachine en mixen maar! That′s it!
De combinatie avocado - pindakaas spreekt me al niet bijzonder aan, maar groene zeep??? Is hier sprake van een verkeerde vertaling of zo? Dit lijkt me echt niet de bedoeling, ik zou het weglaten.
Lijkt me een onzinrecept.. de combinatie van ingredienten is een beetje vreemd en die groene zeep al helemaal!
haha zou het werken? denk dat er dan nog pindakaas aankleeft zeker erop gezet door een verveelde puber die dacht eens kijken wie dit gaat maken.
eh, wat moet het worden dan? groene zeep....... dat kan toch niet, net wat gezegt werd, dat is vast om je keukenmachine weer schoon te maken
Ha ha ik dacht ach misschien is het een schoonheids receptje maar toen dacht ik alleen dat het om advocado en groene zeep ging. Maar als ik naar de rest van de ingredienten kijk lijkt me dit ook niet het geval
Komt van Smulweb, heb ik gegoogled. Wat raar ja. Het lijkt me eigenlijk ook niet echt gezond als je dat in je lichaam krijgt. Toch?
nou om je keukenmachine met pindakaas en groene zeep schoon te maken lijkt me ook erg sterk eten lijkt me ook niet de bedoeling, hahah! ik denk dat iedereen op smulweb recepten kan plaatsen, zo ook de plaatselijke grapjassen.
zag er al een reactie staan ook.. denk dat het helemaal niet klopt hoor.. ook zonder die zeep.. miss is de zeep om je mond schoon te spoelen erna.. wat een verschrikkelijk recept zeg.. er zijn vast betere dan dit. als je avocado wilt eten.. zoek dan op google voor een lekkere frisse avocado salade of gevulde avocado.. succes!
Jullie denken dus hetzelfde als ik... een grapjas actief. Ben benieuwd hoeveel mensen er dit hebben uitgeprobeerd