Uitje met 2,5 en 11 jarige: Duinrell of iets anders?

Discussie in 'De lounge' gestart door Yummy, 19 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Wij willen volgende week graag iets leuks gaan doen met ons nichtje (11). Uiteraard gaat ook ons zoontje van 2,5 mee dus het moet voor hen beiden leuk zijn.
    Waar het is en wat het kost maakt niet uit: als het maar een super leuke dag wordt (vooral voor mijn nichtje van 11! Zij staat die dag even op 1 :D ).

Nu had ik Duinrell in mijn hoofd, dit zal nichtje ongetwijfeld erg leuk vinden maar het moet natuurlijk ook wel een beetje leuk zijn voor onze zoon. Omdat Duinrell wel een stuk rijden is en we niet zeker zijn of het écht leuk is was ik wel benieuwd naar ervaringen?
    Is het park wel echt de moeite waard icm het zwembad? Of zijn er andere/mooiere parken? Naar Walibi en Slagharen is ze al heel vaak geweest dus die vallen sowieso af.

We denken vooral aan attractieparken of grote zwembaden (met veel glijbanen enz;)) dus als jullie nog tips hebben hoor ik het graag!

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Duinrell is echt een drama!

Voor een 2,5 jarige is er geen reet aan(alleen de trollentrein en de ballenbak) en een 11 jarige is er zo uitgekeken.

Ik heb veel parken gezien, maar dit is wel het grootste flutpark waar ik ooit ben geweest!

3. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Een zwembad is denk ik heel leuk (duinrell zelf ben ik nog nooit geweest, dus dat weet ik niet). Gister zijn we met een nichtje van een vriendin van ons (van 10, bijna 11), die vriendin, mijn dochtertje en ik naar een zwembad geweest en ze hadden het alletwee super leuk! >> we zijn naar een bad bij center parcs geweest

4. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

linnaeushof?

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Dat is idd een goed idee!
    Je kunt vaak dagkaarten kopen voor een zwembad van centerparcs.

6. gladness

gladness Lid

9 jul 2011
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Duinrell is een klein park. Wij zijn er dit jaar met schoolreisje naar toe gegaan. Wanneer je niet naar het zwembad gaat, is een hele dag te lang in Duinrell. Voor een 2,5 jarige is het zwembad niet handig, want het bestaat eigenlijk alleen maar uit glijbanen en een klein badje om te zwemmen (zoals dit in mijn herinnering staat van vroeger).

De Efteling is groot, maar wel leuk voor groot en klein (sprookjesbos en nieuwe theater en ook redelijk wat attracties voor klein).

Ook zijn er natuurlijk vele verschillende dierenparken, waarbij je ook speelfaciliteiten hebt, maar ik weet niet of jullie dit leuk vinden.

Je hebt ook nog park Drievliet in Den Haag, maar dat is voor mij lang geleden, dat ik daar geweest ben. Ook hoor ik positieve verhalen over Toverland, maar nog nooit geweest en weet ook niet hoe dat is voor kleinere kinderen.

Veel succes met de keuze.

7. kylain

kylain Bekend lid

7 mei 2008
    928
    0
    16
    Orthodontistassistente
    Zoetermeer
    Hoi hoi,

duinrel zou ik zeker niet doen!
    Is moviepark germany niet leuk? Als je er tenminste een beetje in de buurt woont !

Groetjes lysanne

8. koala28

koala28 Niet meer actief

Als je in de buurt van Duinrell naar een park wil dan zou ik naar Drievliet gaan. Duinrell is echt niets meer tegenwoordig. Drievliet is veel leuker.

9. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

En voor het zwembad hoef je duinrell ook niet te doen. Het is wel leuk, maar erg vies, lange wachtrijen voor de glijbanen en het lijkt wel een fabriek! En voor een peuter is het niet geschikt.

10. SuusW

SuusW Actief lid

5 mei 2010
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou idd naar de Linneaushof gaan (bollenstreek) zeker met mooi weer erg leuk vanwege de waterspeeltuin. Er is ook een speciale speeltuin voor kleine kids. Je kunt er leuk picknicken. Evt. aan het einde van dag nog even naar het strand?

11. 078mama

078mama Niet meer actief

Of lekker een nachtje Bosrijck met Efteling erbij natuurlijk... Dat vond Lotte super en mijn nicht van 9 ook.

12. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Ik zeg ook: de Efteling!

Duinrell ken ik niet, maar toverland moet je sowieso niet doen.. Wat een aanfluiting!

Deel Deze Pagina