raar rokje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door fafa, 11 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ik vind alles wat genoemd is fout; baby`s met haarbandjes (paasei), doodskopkleding, bierkleding, sexy beertjes.....

2. Mellbee

Mellbee Actief lid

28 aug 2012
    359
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ik vind het wel een rokje met humor en ja, ik hou van humor met een tikkeltje scherp randje! Maarja, rokjes staan mijn zoon helaas niet zo leuk.... Gevalletje; jammerrrrrr... ;)
    En om nou gelijk de link te leggen met het feit dat alcohol voor baby's not done is, dat gaat me iets ver. Denk dat de fabrikant vooral een knipoog heeft willen maken.. Dat het rokje met dertig procent korting wordt aangeboden zegt mij dat de meerderheid van de moeders er zo over denkt als de meerderheid in dit topic.. ;)

Enne erotische beertjes gaat me dan wel wat te ver.. Hahahaha!

3. jols

jols Bekend lid

26 dec 2012
    681
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik zou het mijn kind niet aantrekken ik vind het geen humor om een kind met alcohol te associëren.
    Ook zo bijzonder, ik zag een tijdje geleden op de markt een rompertje hangen met de tekst SEXY GIRL. Bah dat snap ik helemaal niet, zouden mensen dat nou serieus kopen en vooral hun baby aantrekken????

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Dit een beetje. Ik zou voor een peuter nooit iets met afbeeldingen van drank erop kopen, (naast dat ik een dergelijk dessin sowieso gewoon niet mooi vind), maar vind dat uiteindelijk nog wel beter dan doodshoofden op kinderkleding.

5. Nescio

Nescio Niet meer actief

Dat vind ik echt ordinair ja. Net zoals strings voor kleuters, bah.
    Hier heeft mijn oma mijn dochter een rompertje gegeven met de tekst 'Next Top Model'. Daar kan ik weer wel om lachen.

Vind het rokje ook vreselijk lelijk trouwens.

6. fafa

fafa Niet meer actief

7. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    hahaha :D hier heb ik toch even wat uit moeten leggen aan vriendlief want de tranen rollen me over de wangen!!! Waar zit je met je gedachten trouwens?? haha :D:D:D

Ik vind haarbanden op kale babyhoofdjes eigenlijk wel schattig :), en ik snap heel goed dat je als moeder zijnde je baby er graag als een meisje uit wil laten zien, en als knipjes niet willen, ja dan een haarband... Maar dan alleen met een bloem ofzo, dat vind ik wel leuk.

8. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Kvind wel lache haha!

9. BABYxBUTTERFLY

BABYxBUTTERFLY Actief lid

24 okt 2011
    407
    0
    0
    Den Haag
    whaha ik vind t wel grappig hoor !

10. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.169
    4.321
    113
    Kijken jullie weleens toddlers en tiaras? Dat is pas te gek voor woorden haha maar dit rokje ook. Belachelijk.

11. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Ze hebben wel meer bijzondere dingen op die site hoor hihi

12. BABYxBUTTERFLY

BABYxBUTTERFLY Actief lid

24 okt 2011