Wij hebben een cryo tp gehad op 24 november. Op m'n nod heeeeeel licht getest met sensitest. Volgende dag nog steeds heeeeeel licht met sensitest. Maar kv2v5 gaf duidelijker streepje en digitale van clearblue gaf 'zwanger' aan. Woensdag kv iets donkerder streepje en donderdag digitale van clearblue weer heel snel 'zwanger' Vandaag, zaterdag, weer sensitest gedaan en streepje is even licht als vorige week zondag. Twee uur later digitale clearblue gedaan (met erg waterige urine natuurlijk) en 'niet 'zwanger'' Baal dat ik heb getest, maar die sensitest moet toch duidelijker worden??? Dus waarschijnlijk echt een daling van mijn hcg. Als het zo moet zijn, wanneer kan ik dan ongeveer krampen of bloedverlies verwachten? Een dag, een week?
O jee, wat schrik ik hier van Ik heb geen flauw idee hoe het precies werkt met zwangerschapstesten, maar ik ben bang dat het geen goed teken is dat je testen in een week tijd niet donkerder worden. Ik hoop dat er vrouwen zijn met positieve verhalen over jouw situatie en dat het allemaal alsnog goed zit. Ik ga in ieder geval heel hard duimen, want dit mag écht niet fout gaan!! Veel sterkte met afwachten in ieder geval en een hele dikke knuffel!
zeehondje dat die testen niet heel veel donkerder worden hoeft niet heel veel te betekenen. Die testen zijn niet geschikt om de hoeveelheid hcg te meten. Alleen dat je cleurblue "niet zwanger" aangeeft, daar zou ik me ook zorgen om maken... waarom doe je niet een cleurblue met indicator? Heel vervelend meid, ik hoop voor je dat het toch goed zit...
Je zegt zelf al dat je met hele waterige urine de clear blue hebt gedaan. De hoeveelheid HCG kan best een beetje schommelen hoor. Je moet ook gewoon niet blijven testen. daar word je alleen maar onzeker van. Doe anders morgenvroeg nog een test en als die gewoon positief is,niet meer testen daarna. Geen bloed is goed! Hou je daar maar gewoon aan vast.
Jeetje, dat lijkt me geen goed teken. Ik zou meteen morgen een hcg-meting en een echo laten doen bij de gyn, dat zegt veel meer dan een urinetest. Met 5 weken moet je in ieder geval een vruchtzakje kunnen zien van een bepaalde grootte. In combinatie met het in het bloed gemeten hcg moet je wel iets kunnen zeggen over de vitaliteit van de zwangerschap. Ik hoop heel erg voor je dat het toch goed zit en dat die test gewoon raar deed. Als het toch mis is, dan kan het dagen maar ook weken duren voor de miskraam vanzelf op gang komt. Voor je baarmoeder is het beter om niet te snel operatief in te grijpen, maar nogmaals, ik hoop heel erg voor je dat dat allemaal niet aan de orde is! Suus
Dank jullie wel voor de antwoorden. Ik weet ik niet had moeten testen, maar na 3,5 jaar wil je zekerheid blijven houden. Niet dat ik dat nu heb, maar ja. Morgen om bloedtest vragen.
Hallo Zeehondje, Een hele tijd terug hebben we eerder contact gehad op zp. En nu kom ik je berichtje tegen. Wat vreselijk meid. En jullie hebben al zoveel meegemaakt. Houd de moed erin, hoe moeilijk het ook is. Wij hebben na 3*** nu een heerlijk kindje. Ik hoop op een mooi 2011 voor jou. vr.gr. Ilona