Jakkes ik heb een heftige koortslip. Morgen is mijn nod. Nu vraag ik me af of dit een menstruatie verschijnsel is of misschien toch zwanger? Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst een koortslip had... Dank voor jullie reacties
Volgens mij is een koortslip geen symptoom van zowel menstruatie als zwangerschap maar een teken dat je een verminderde weerstand hebt.
Ja dat las ik inderdaad ook. Maar ik dacht misschien heb je die ook wel bij menstruatie of bij een zwangerschap. Ook omdat het morgen mijn nod is dacht ik dat het misschien een van die 2 als oorzaak kon hebben. Omdat ik me verder prima voel zocht ik het niet gelijk bij een verminderde weerstand
Ik heb wel een keer een koortslip gehad toen ik zwanger bleek. Maar dat kan natuurlijk ook gewoon toeval zijn, aangezien het met verminderde weerstand te maken heeft.
ik had na het stoppen met de pil elke keer als ik ongesteld was een koortslip.. je weerstand zakt dat idd iets. maar wil niks zeggen over wel of niet zwanger. zou morgen gewoon een testje doen
Ja als ik niet ongesteld word morgen ga ik vrijdag of pas na het weekend testen. Ik wil het even de tijd geven Dankjewel voor je reactie met je ervaring
Ik heb op t moment ook weer eens een koortslip (Was alweer een hele tijd geleden. Maar het id idd een teken van verminderde weerstand.
Ik had toen ik zwanger bleek te zijn ook een koortslip rondom nod. Kan idd toeval zijn zoals al eerder gezegd is. Je weerstand daalt door zowel zwangerschap als menstruatie. Dus zoals altijd kan het nog 2 kanten op Het blijft jammer genoeg koffiedik kijken tot je die positieve test in handen hebt! Succes! Ik hoop dat het komt door een zwangerschap!!!
Dankjewel voor je reactie. Ik weet het inderdaad Maar vandaag nog geen rode duivels gezien dus ik ga er nog even vanuit dat mn cyclus langer is dan gebruikelijk ik wil geen teleurstelling door te vroeg te testen en dan morgen alsnog ongesteld te worden. Ben geduldig gelukkig en heb geen test drang haha
Een koortslip kan wel degelijk een teken van zwangerschap zijn. Maar het kan idd ook voorkomen rond je menstruatie. Ik heb bij beide zwangerschappen rond nod een heftige koortslip gekregen. Mijn zusje is nu 8.5 week zwanger en heeft nooit een koortslip, je raad het al, rond haar nod een mega koortslip! Ik zou er gewoon een testje tegen aan gooien zodra je overtijd bent... Succes!
Dankje voor je reactie. Wat gek toch he? Maar je hoort vaker dat je weerstand minder wordt vanwege de baby. Ja als men menstruatie echt nog n paar dagen weg blijft ga ik wel testen