Raar ruikende was

Discussie in 'De lounge' gestart door Deb26, 18 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    Ben ook wel benieuwd naar die Lenor nu!
    Als je het Lekker in het leven bonnen boekje nog hebt, er zit een bon voor Lenor in.
    Een fles kost € 2,99 en je krijgt €1,50 korting.

2. hardloper

hardloper Niet meer actief

je kan met wasverzachter en water (weet de mengverhouding zo even niet) ook stoffen. beetje op een doekje,, flink uitwrijven, en blijft langer stofvrij. wie weet hoe lekker je huis ervan gaat ruiken met lenor, ik heb die hele goedkope, die ruikt niet zo sterk :(

3. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Je pakt een plantenspuit, doet er een beetje lenor in en water...
    Ik spuit mijn stoffen bank ermee in, zo is de bank niet zo statisch...

Bij de kruidvat hadden ze vorige week een aanbieding, heerlijk ;)

4. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Hier ook Lenor fan, kan Robijn echt niet tegen op.

5. Hmm, morgen ook maar een fles Lenor kopen dan!!

6. danip

danip Niet meer actief

Ik zet nu ook altijd de deur van de bijkeuken open zodat het hele huis naar Lenor ruikt haha... :oops: Krijg regelmatig complimentjes dat het zo lekker ruikt bij ons.
    Ik koop het trouwens vaak bij de Kruidvat want die hebben het bijna elke week wel in de aanbieding.

7. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    maar welk wasmiddel gebruiken jullie dan erbij???

8. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik gebruik altijd ariel

9. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik gebruik altijd ariel

10. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    heb het vorige week ook in de aanbieding gekocht :) 3.50 voor zo'n hele grote fles. ik heb de paarse genomen. ik gebruik er niet een bijzonder wasmiddel bij hoor. meestal die vloeibare rode van de lidl. nu heb ik dash.. (die was ook in de aanbieding bij de kruidvat :p)

11. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

oke, ik zit met hetzelfde probleem dat onze donkere was niet lekker ruikt..ik ga maandag ook lenor kopen!

12. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

ik heb als wasmiddel ariel. Ook alleen maar color. Dus ook niet aparte voor de donkere was.

13. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik gebruikte altijd Robijn totdat ik een keer Lenor als uitprobeersel bij de kruidvat kreeg.
    Nou 3 x raden wat ik nu gebruik ;)
    En als wasmiddel ariel ahh dan ruikt de kleren zooo lekker in combi met lenor!!

14. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    ik geloof dat ik morgen ook maar naar KV moet!

Ik heb wel ontdekt dat als je wasmiddel van de Aldit gebruikt je ook de wasverzachter van de Aldi moet gebruiken (en ook andersom!) anders gaat mijn was heel erg stinken!

ik gebruik dan ook geen aldi spullen meer!

15. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik gebruik Bonux waspoeder in combinatie met Soupline Aroma Therapy.(die rooie)
    En dat ruikt wel zoooooooo lekker he!

16. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Heb trouwens ook wasverzachter van de Lidl.(Doucy ofzo?)
    Die gebruik ik alleen voor theedoeken enz, vind 'm eigenlijk echt bagger!
    En voor de donkere was gebruik ik ook vaak vloeibaar wasmiddel van de Action, wel goed spul!

17. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
    O wat kun je dan verschillen van smaak, maar ik vind juist een hele erge kleding geur verschrikkelijk vies.
    Lekker fris ruiken vind ik wel lekker, maar die hele sterke gewassen geur op kleding echt te penetrant.

Maar ik gebruik altijd Ariel en dan de extra geconcentreerde. Daarvan doe ik 55 ml in de trommel en de was ruikt echt heel erg lekker. Zelfs als het binnen heeft gedroogd.

Wel meteen uit de trommel halen en gelijk ophangen.

18. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Hier ook een trouw Lenor gebruiker! Heerlijk! Voor mijn donkere was gebruik ik ook de zwarte variant en voor het beddengoed gebruik ik de blauwe. Heb echt alle varianten in grote verpakkingen thuis :D Het hele huis ruikt er naar.. Yummie!

Liefs,

Sam

19. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Misschien weten jullie hier ook een goede tip voor:

De slopen van mijn hoofdkussens die zitten altijd onder de gel en haarlak van mijn man. Hij vergeet regelmatig eerst eventjes zijn haar uit te spoelen voordat hij naar bed komt. Hij gaat altijd 's ochtends onder de douche en heeft er 's avonds geen zin in om zijn haar te wassen. Met als gevolg dat ze onder de gel en haarlak zitten. Als ik ze dan gewassen heb in de machine zitten er allemaal grijzige plakkerige klontjes op. En ze ruiken er ook naar. Krijg het er ook niet af door ze nog een keer te wassen. Ik ga nu ook zeker Lenor halen misschien dat ze dan in ieder geval wat lekkerder gaan ruiken, maar het ziet er niet uit die vieze plekken erop. De slopen zijn ook nog eens donker paars dus dat valt helemaal op.

Help! Wie heeft de gouden tip voor mij?

20. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Hey Jewe,

Heb je al eens geprobeerd om ze eerst een nachtje in koud water te leggen met azijn?
    Daarna gewoon wassen en dan zou als alles goed is de vlekken eruit moeten zijn.
    Hier lukte het zelfs met kleding die een ander kleur hadden gekregen :oops:
    Wat je ook eventueel kunt proberen is eerst Shout vlekkenoplosser erop smeren in laten trekken en dan wassen. Wilt ook weleens helpen.

Deel Deze Pagina