hoihoi, hier heb ik ook een paar flessen lenor in de klas liggen en mmm wat ruikt tie lekker maar je blijft hem ook nog lang na ruiken(erg belangrijk) , neeh voor mij geen andere meer 8) liefss
Thanks, ga het zeker proberen. Ziet er echt niet uit die slopen. Geen zin om elke keer nieuwe te moeten kopen.
Ik denk dat ik straks ook maar een fles Lenor ga halen! Nog even een vraagje...ik heb van de week een roze/wit gestreept truitje gekocht. Kan ik die nou het beste een nachtje in koud water met (schoonmaak)azijn zetten, zodat de kleuren niet doorlopen?
Nee nooit in stilstaand water zetten, dan lopen de kleuren juist door. Gewoon wassen in de machine met heel veel azijn.
Welke Lenor gebruiken jullie? Toen ik nog thuis woonden werd er helemaal geen wasverzachter gebruikt daar ik helemaal onder de rode builtjes zat. Paar maanden geleden toch eens robijn puur en zacht gebruikt (omdat je was dan altijd zo lekker ruikt), en dit gaat heel goed. Misschien toch maar eens proberen met een wasje.......
Nou dames, nadat ik dit topic vanmorgen had gelezen ben ik ook maar lenor gaan kopen.(hoe bedoel je nieuwschierig) De donkere was zit er nu in...dus ben erg benieuwd....dit topic belooft zoveel lekker ruikende kleding...
Dan ga ik ook maar gelijk advies vragen Mijn man had, voordat ie mij kende, de nare gewoonte om zijn handdoeken nat en wel in de wasmand te gooien (en pas een paar dagen later daadwerkelijk te wassen), waardoor ze behoorlijk onfris zijn gaan ruiken... De meeste hebben we inmiddels maar weggegooid omdat we de geur er gewoon echt niet meer uit krijgen. We hebben er nog een paar (we komen er steeds niet aan toe nieuwe te kopen, hahaha), en nu vroeg ik me af of hier misschien iemand de gouden tip heeft..? Of is het kansloos, en moeten we die laatste ook maar gewoon weggooien?
@ MvS: ik denk de laatste ook maar weggooien...denk dat er niet veel aan te doen is. En ik heb lenor gisteren gebruikt...heerlijk mijn hele huis ruikt lekker...zelfs mijn vriend viel het op...wat ruikt het hier lekker...dus iedereen op naar de winkel voor lenor hihi
ik ga vanmiddag ook maar naar de kruidvat toe mijn zwarte was stinkt ook altijd, ondaks dat ikg eneog wasmiddel gebruik. Alle soorten al geprobeert maar lekker ruiken wilt die was niet dus ik ren vanmiddag naar de kruidvat
hmm ik heb ook altijd geklooi met de zwarte was. Na veeel uitgeprobeerd te hebben hou ik het nu echt bij robijn voor de zwarte was, vloeibaar. dat werkt bij mij erg goed, ook word het zwart echt weer wat zwarter. Verder ook lenor als wasverzachter, erug lekker!
Ik zal ook eens lenor in huis halen als ik dat zo lees hierboven. Want vind het toch wel lekker als je kleding lekker ruikt ook als die al een aantal dagen in de kast heeft gehangen. Ik heb gisteren trouwens de wasmiddelen van action gekocht. Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik gebruik ook Lenor die rode fles en die is echt super lekker! Heel het huis ruikt heerlijk en de geur blijft ook lekker lang hangen in de was.
ik ga het na deze vele lovende woorden ook maar eens halen. het is nu in de aanbieding bij trekpleister, grootverpakking voor 3,49! dus allemaal naar de trekpleister haha
Action wasmiddel vind ik echt niet fijn. Ik ben echt weg van Ariel. Sinds ik zwanger ben geweest was ik alleen nog met Ariel. Ik ben ook wel nieuwsgierig geworden naar Lenor.
Hier bij de c1000 verkopen ze geen lenor waar kan ik het dan halen? ga vanavond maar 's bij de AH kijken als we de boodschappies gaan doen.... ik was oveirgens normaal altijd met dash zomerfris of oceaanfris..... heb ook robijn staan en heb gisteren die nieuwe wasverzachter van robij meegenomen... die heb ik net gebruikt om te proberen,hij rook ook wel lekker toen ik net de was op ging hangen... de linkse heb ik maar ik wil ook LENOR!