Raar ruikende was

Discussie in 'De lounge' gestart door Deb26, 18 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

van het eigen merk of die buitenlandse.....

die grootverplakking van ariël oid in het buitenlands vind ik wel OK,maar dat eigen merk... kvind t persoonlijk 3 x bagger.....

goedkope wasmiddelen wassen meestal wel net zo schoon voor het oog,maar de achterblijvende schilfers en al die rare/nare dingetjes die blijven er daar meestal wel bij in de kledig zitten..

BAH....

is laatst ook op tv geweest.... ik gelof bij kassa dat dat was.....

nouja ik doe wel aan bezuinigen,maar niet op mn wasmiddel.... ;) hahaha :)

2. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Ik normaal was ik ook niet met goedkope wasmiddleen. Maar was in de action en dacht ik kan het altijd eens proberen en wel zo makkelijk dan hoef ik niet nog naar een andere winkel. Ik heb die flacons van 2 liter geloof ik. Die voor zwarte was, en apart voor gekleurde en witte was.
    Heb het nog niet geprobeerd.
    Maar was gewoon benieuwd of iemand er hier ervaring mee heeft.

3. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

misschien bevalt ie je wel hartstikke goed! wie weet!

ik heb in het verleden ook veel gewassenmet de wasmiddelen ( die groene en oreanje) van de aldi.... mn moeder die zweert bij de aldi wasverachter van 0,89 ofso... nouja die urikt bij mij dus ook niet lekker... :rolleyes: stom he...

4. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Vandaag even langs het kruidvat geweest. Toevallig lenor in de aanbieding.

Had keuzen uit een blauwe of paars achtige fles. Heb de blauwe meegenomen. 1ste was zit er nu in. Hopenlijk krab ik mezelf niet het apenzuur........

5. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    hahaha moet wel lachen hoor om al die vrouwen hier die opeens zoooo graag ook Lenor willen ;). Lijken wel kleine kindjes die ook die jooojoooo willen die hun vriendje heeft :p.

Overigens gebruik ik ook altijd Lenor :p en ja het ruikt heeeeerlijk ;)

6. Claudia86

Claudia86 Bekend lid

18 feb 2007
    806
    0
    0
    ik dacht dat het aan mij lag dat de zwarte was zo goor rook!
    Ik was het met Azijn en zout zo deed me moeder t vroeger ook altijd, want de Adritt zwarte was middel en gewone robijn zwarte was hebk heel wat zwarte kleding mee verknoeit!

7. Mooni

Mooni Actief lid

12 okt 2007
    316
    0
    0
    Welke kleur Lenor is jullie favoriet?
    Die van mij de rooie!! Heeeeeerlijk!! M'n vriend vind het trouwens niks :(

8. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ik heb de blauwe.

Nu 3 wassen gedaan. Hopelijk kan mijn huid er tegen.

9. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Heb net me boodschappenlijstje gemaakt voor donderdag en raad eens wat er boven aan staat.......yep Lenor! Ik ga hem gewoon proberen.

@ Veronique, bedankt voor de tip, me slopen zijn weer mooi schoon geworden. ;)

10. Josjes

Josjes Actief lid

6 nov 2008
    244
    0
    16
    Brabant
    Heb ook de rode, passion ofiets. Nu ook de grote blauwe in de aanbieding laatst gekocht bij de kruidvat geloof ik.

haha wat een reclame hier zeg voor lenor :)

11. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik heb de rode lenor gekocht. ben benieuwd, ga zo mijn was uit de machine halen.

12. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Ik heb zojuist de paarse en blauwe gekocht. ik vond juist de rode stinken! Leuk om te lezen dat veel die hier erg lekker vinden.

13. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    en dames?? al verslaafd?

14. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ik ga morgen mijn eerste lenor trui gewassen aantrekken.

Heb mijn collega's al gewaarschuwd: als ik veel krab zijn het been vlooien, maar Lenor!!!

15. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik vind de lenor lang niet zo lekker ruiken als de nieuwste robijn. (waarvan hier ook een foto van stond) valt me eigenlijk tegen. Als ik met robijn had gewassen rook je het door het hele huis. Maar Lenor niet.

16. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Vanavond boodschappen gedaan. En ik heb hem gekocht!!! Heb de rode genomen, vond ze allemaal wel lekker ruiken wist gewoon niet welke ik kiezen moest. Heb er nu een wasje inzitten dus ben benieuwd. ;)

17. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Gisteravond me was gewassen met de Lenor (de rode fles) en boven rook het heerlijk. Alleen vriendlief zei: Wat meurt er hier zo? :confused: Nou en bedankt. Ik vind hem wel heerlijk ruiken dus hij heb pech. :)

18. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    heb er 3 verschillende gehaald ben benieuwd of het echt zo´n wondermiddels is

19. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Ik las van de week dit topic en werd zo nieuwschierig. Ik gelijk lenor kopen en mijn beddengoed gewassen. Wauw wat ruikt dat lekker!!!!! Ik rook het al toen ik het washok binnen kwam om de was eruit te halen. Ik heb een deel opgehangen en een deel in de droger gedaan en het komt zelfs geurend uit de droger! Hmmmmmm.

20. Ja, ik heb maandag ook meteen Lenor gekocht, de blauwe.. Maar ik ben overstag hoor!!
    Heerlijk gewoon.. En meteen dinsdag ook ons bed weer verschoond. Lekker joh, een schoon bed, wat ook nog eens lekker ruikt.. Hmmmm..

Ja, dus hier ook een Lenor fan!!

Deel Deze Pagina