Raar ruikende was

Discussie in 'De lounge' gestart door Deb26, 18 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Een paar weken geleden was ik bij mijn zus. Toen ik wegging stonden we nog ff te beppen op de gallerij van haar flat, toen ik iets heeeerlijks rook. Haar droger stond aan, met de afvoer uit het keukenraam. En daar kwam zo'n heerlijke wasmiddel geur uit :D Bleek ook Lenor te zijn :D Dus ik heb de volgende dag ook meteen een fles aangeschaft (de gele), zaaaalig....Dus ik was al overstag..Vond het wel moeilijk kiezen, want zo puur in de fles vind ik het moeilijk te bepalen of ik de geur wel echt lekker vind. Pas als je ermee gewassen hebt, reuk je de geur ècht goed...

2. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

Hier ook een fles gekocht dacht dat wij de paarse hebben genomen. Zie dat veel mensen de rode hebben, maar die vond ik toch echt TE ruiken in de fles.

Toen nog de paarse en blauwe en kon niet kiezen dus vriend lief heeft uitgekozen :) maar weet niet meer de blauwe of paarse ;) het weekend me eerste was ermee draaien ben erg benieuwd :)

3. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    jahoeeee het ruikt echt overheerlijk!!! vond robijn al heerlijk, maar die geur raak je aan gewend... en lenor ruikt zalig

4. onsfrumpie

onsfrumpie Actief lid

29 okt 2008
    183
    0
    0
    oh wat heerlijk dat ik dit nu tegenkom! ik heb dat heel erg met de donkere was blehh wit ruikt idd altijd erg lekker. Ik heb lavendelwasverzachter (super lavendelfan) en nu ruikt de was weer lekker! Ik heb overigens wel speciale wasmiddel voor wit en donkere was maar dat haalt niks uit! alleen de wasmiddel speciaal voor zwarte was, maar dat hebben we niet zo heel veel dus blijft het zo lang liggen, en dan gaat het nog extra stinken, dus die heb ik maar afgeschaft!

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik heb de blauwe gekocht en idd mijn was ruikt nu heerlijk! Was een heel goede tip!

zou ik het ook verdund op mijn gordijnen kunnen sprayen voor die heerlijke geur?

6. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Dit topic lijkt wel reclame voor Lenor! :)
    Ik gebruik voor mijn zwarte was altijd de wasmiddel van de Aldi, en die vind ik ook lekker ruiken. Alleen jammer dat het niet door het hele huis ruikt.
    Voor mijn andere was gebruik ik de oranje wasmiddel van de Aldi, en ik heb blauwe wasverzachter van de Aldi. Die combinatie vind ik ook erg lekker ruiken. :)
    Maar ga toch maar eens als mijn wasmiddel op is die Lenor ook eens kopen, ben nu wel heel benieuwd. ;)

7. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    heb het dus ook op de bank, hondenkleden, manden en gordijnen gesprayd verdun welliswaar!!!
    mijn man vind de paarse vreselijk vies, hij zegt het lijkt wel kauwgomballenlucht die gebruik je niet meer hoor!!! tuurlijk schat hahahaha

8. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    hier moest ik hard om lachen

9. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    hahahaha
    nou mijn man mag niet aan de was komen hoor, hij gooit zo alles door elkaar en ik ben te zeikerig misschien, draai babywasje apart, witte was, lichte was en donkere was.... alles apart

10. Mily

Mily Fanatiek lid

2 okt 2008
    1.088
    0
    0
    Hier helemaal verslaafd aan de wasverzachter van Vernel, weet zo niet of deze merk ook in Nederland te verkrijgen is. Deze ruik je ook door je hele huis heen, alleen de geur al als je de deurtje van de wasmachine open maakt heerlijk.

11. Deb26

Deb26 Bekend lid

3 okt 2006
    626
    0
    16
    Ik dus ook lenor gehaald, de gele. En meteen bij alle wassen gebruikt.
    Vind het wel jammer dat de hele was een soort van extra laagje lijkt te krijgen, voelt heel vettig, of is dat alleen bij mij? Toch netjes de aanwijzingen opgevolgd.
    En vanmiddag als 1e keer de donkere was en jeetje mina, het lijkt nog meer te stinken. Er komt een hele vieze lucht vanaf. Denk dat ik alles maar eens apart ga wassen; shirts, broeken etc. Kan toch niet zijn dat alle donkere was zo gaat stinken?

12. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    hey hier geen laagje hoor over de was en ik vind het echt zalig ruiken mijn man vind het stinken

Deel Deze Pagina