Vanmorgen had ik een héél licht tuurstreepje... Oh wat was ik blij Van mijn vorige zw kon ik me heugen 's middags en 's avonds donkerdere streepjes te hebben als 's morgens, dus net weer een test gedaan: negatief.. Iemand ervaring? Wat kan dit zijn? Ik heb normaal gedronken, niet al te veel.
Zit je nog voor je NOD of ben je al overtijd? Normaliter is ochtendurine geconcentreerder dan avondurine. Ik zou als ik jou was gewoon morgenochtend of anders overmorgen 's ochtends weer testen. HCG verdubbelt om de dag meen ik. Dus zondagochtend zou je streepje sowieso duidelijker moeten zijn als je zwanger bent. Ook kun je het testen absoluut niet vergelijken met je vorige zwangerschap. De meeste vrouwen testen immers 's ochtends beter positief dan 's avonds. Uitzonderingen testen 's avonds juist positiever. Wellicht hoor je ditmaal tot de groep ochtendtesters.
Thanks voor je reactie meis!! Ik hoop heel erg dat je gelijk hebt, het is idd veel logischer dat je 's ochtends positief test ipv 's avonds. Dus ik heb de KV 2 voor 5 gehaald, morgenochtend nog maar es testen... Pff zenuwslopend dit!!
als je dan toch vroeger wil testen kan je ook de vroege variant van de kv halen die had ik paar dagen voor de nod en het kruisje was duidelijk en de 2v5 van de kv was toen extreem licht en liep de dagen daarna ook slecht op en met de CB was ook redelijk duidelijk
Thanks voor de tip Suus en Melaniejj.. Ik heb de kv 2 voor 5, die werkte de vorige x top bij mij dus die ga ik morgenochtend doen. Ben zo benieuwd, heb wel het gevoel zwanger te zijn, gevoelige borsten enzo. Ik hoop echt dat het zo mag zijn na 1,5 jaar tobben..!