Kan dat al zo snel?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Puck1, 12 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    Hoi, even een vraagje. Mijn man en ik hebben besloten nu voor het echie te gaan, eindelijk. Deze cyclus hebben we dan ook zonder condoom gevreeën en nu ben ik dus al overtijd. Ik vroeg me af of je echt zo snel al zwanger kan worden. Het is niet zo dat we nu extreem veel geklust hebben of op vruchtbare dagen hebben gelet vandaar dat ik me dit nu afvraag omdat het vrij lang kan duren. Ik ben niet meer aan het ontpillen voordat men daar mee komt. Ik ben namelijk al 2 jaar pil af, die mag ik medisch gezien niet meer gebruiken. Daar ligt het dus niet aan. Het kan zijn dat ik een cyclus oversla, dat heb ik ooit al eens een keer gehad, maar toch voelt het nu anders. Onderin mijn buik (helemaal onderin) voelt het een beetje gespannen, moeilijk te omschrijven, geen spierpijn, maar een beetje stijfjes zeg maar. Graag zou ik van jullie willen weten of het dus idd zo snel kan en of iemand van jullie dat ook heeft meegemaakt. Ik durf eigenlijk nog niet te testen, ben een beetje bang voor een negatieve test. graag hoor ik van jullie, groetjes Puck.

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Tuurlijk kan het wel.
    Elke kans is er 1.
    Je lichaam weet niet of het de eerste poging is of niet ;)
    Ik hoop het voor je! Zou fantastisch zijn toch!

3. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    het kan wel zo zijn dat je gelijk de eerste ronde zwanger bent.
    hoe waren je cycles hier voor.
    waren die altijd heel regelmatig.
    dan zou ik gewoon een testje wagen.
    spannend.
    liefs diane

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Alles kan meid, en inderdaad gooi er een testje tegen aan. Kan geen kwaad. Zolang de :evil: :evil: niet zijn geweest is de kans er zeker.

Succes!

5. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Hallo

Ja hoor het is best mogelijk dat je al zwanger bent.
    Ik was ook meteen de eerste ronde zwanger (na het stoppen van de pil)
    Heb je verder een regelmatige cycles?
    Ik zou gewoon een test proberen hoor.

6. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    Mijn cyclus is al 2 jaar heel netjes zo rond de 30/31 dagen, ik heb 1 keertje een cyclus overgeslagen vorig jaar. Maar voor de rest is ie altijd netjes geweest. Ik denk dat ik maar even een tripje naar de winkel moet maken, maar durf eigenlijk nog niet zo goed, misschien moet ik nog maar even een paar daagjes wachten. Het zou fantastisch zijn. We hebben al heel lang een kinderwens en hebben het steeds uitgesteld om geen vaste baan, eerste sparen etc, maar nu hebben we zoiets van we gaan ervoor. Een vaste baan garantie heb je nooit en hoe lang wil je het eigenlijk ook uitstellen. Mijn man wordt dit jaar 33 en ik 29 een mooie leeftijd dacht ik zo en lang genoeg gewacht. Oh ik hoop het zo, durf er haast niet aan te denken. Gr. Puck.

7. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    ik hoop met je mee. Vind het knap dat je het testen nog zolang uit steld. Volgens mij was ik al lang kei hard naar de winkel gerend. ;)

8. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Maak maar snel een tripje naar de winkel voor een test zou ik zeggen..

Succes.. en zal voor je duimen !

9. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    als je cyclus altijd zo netjes is en je nou overtijd bent, zou ik gewoon een testje wagen.
    laat je het wel ff weten.

10. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    Ja ik laat het wel even weten als ik ga testen en wat de uitkomst daarvan is. Fijn dat jullie allemaal zo mee voelen. Spannend hoor!

11. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    Las net bij iemand anders dat haar huisarts zei dat je pas na 10 dagen overtijd goed kan testen ivm nog een vrij lage HCG waarde. Is dat zo? Straks ga je testen en heb je dus een negatieve test terwijl dat niet zo hoeft te zijn.

12. mamatje24

mamatje24 Fanatiek lid

10 sep 2008
    1.236
    0
    0
    toen ik stopte met de pil was ik direct de 1e ronde zwanger wat we zeker niet verwacht hadden (kwam ik pas na ruim 2 mnd achter)

jij bent al een tijdje gestopt met de pil dus ja, als je al die tijd regelmatig bent, en nu voor het eerst zonder condoom :) ik was al heen en weer naar de drogist geweest voor een test ;)

ik duim voor je meid ;)

13. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Sommige hier testen al voor hun NOD en testen positief. Is bij iedereen anders kwa HCG waardes.

Geen smoesjes verzinnen he om niet te testen! Hihi :)

14. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    ik zeg : TESTEN! :p

succes in ieder geval! :D

15. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Positief testen is bij iedereen verschillend, ik teste 2 dagen overtijd behoorlijk positief dus had het waarschijnlijk ook eerder kunnen doen.
    Ik zal voor je duimen en laat wat weten! Spannend!

16. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    Nou ik ben naar de winkel gesjeesd en heb nu dus getest => Negatief :(
    Helaas, dan zou ik nu wel weer een cyclus overslaan of nog even moeten wachten op mijn ongi, toch bedankt voor julie medeleven. Liefs Puck.

17. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ah jammer meid. Maar geen bloed geeft moed. Misschien dat je cyclus wat langer duurd?

18. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    he bah wat vervelend!
    maar idd nog geen bloed? kan t nog alle kanten op!

19. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    Nee nog geen bloed! Maar kan me niet voorstellen dat je straks misschien nog positief kan testen. Ik had testen gekocht van Clear Blue die zijn toch het meest nauwkeurig?

20. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    Mendie ik zag dat jij had laten pendelen wannneer je zwanger zou (kunnen) zijn. Bij wie kun je dat laten doen? Liefs Puck.

Deel Deze Pagina