Heey meiden. Ik heb vandaag een test gedaan en er kwam een raar streepje na 15 min. en heb al een week elke ochtend buik pijn. P.s. het streepje is roze maar het lijkt oranje. Willen jullie je ervaringen delen met mij? Liefs helena
'Waarom een raar streepje?Ja omdat het niet binnen de tijd was als je moet kijken. Maar een op gedroogd streepje ziet dat er anders uit? Groetjes
Als ik t goed zie is dit ren test van de action? Ik heb zelf toevallig van de week hier mee getest op pregnyl. (Was benieuwd of t al in mn lichaam zat. De eerste test deed ik 4 uur na t zetten van de pregnyl, en daar duurde het ook n dik kwartier voor t streepje er zichtbaar kwam te staan De tweede deed ik 11 uur na t zetten van de pregnyl en toen kwam t streepje al door tijdens het doorlopen. Naarmate hij verder opdroogde werd t streepje duidelijker.
Indroog streepjes zijn vaak gelig of heeeel licht grijzig. Maar naar mijn mening, idee en eevaring niet zo duidelijk. Ik denk echt dat je gwoon een positieve test in handen hebt gehad Morgen vroeg nof eens testen
Ja idd. Ik koop morgen weer een test en dan ga ik weer kijken wat die doet. Dan vertel ik het wel hihi. Spannend!!!