Nou met een cyclus van 21 dagen en na een week testen heb ik volgens mij nu een goed streepje? Of moet hij nog donkerder? We hebben woensdagavond sex gehad voor het laatst. Wat vinden jullie?
Volgens mij moet ie donkerdere. Hij lijkt wat lichter dan controle streep. Moet net zo donker of donkerder zijn. Maar lijkt er wel aan te komen..... Succes met klussen, en natuurlijk veel plezier!
Zo dat is een donkerder streepje dan de controle streep. Dan moet die van mij denk ik nog een 24 uur?
Daarom ben ik ook niet van de streepjes ovu testen Heb dus ook deze ronde de CB smiley gebruikt duurde paaar dagen maar met me klachtten kwam het overeen toen ik de smiley kreeg en verwacht! overigens ben ik er alleen nog niet uit wanneer me eisprong was smiddags of savonds smorgens nog steken/cervixslijm na kleine 2 uurtjes niet meer dag vd smiley nl wel steken links en rechts echt vervelend(was ook ruim 24 uur na me 1e smiley! en had de hele nergens last van tot savonds rond half 6 hevige ongi kramp niet links of rechts maar echt onderin me buik tot aan me schede dat heb kleine 2.5 uur geduurd dat was anders als de dag van posi ovu test