vanmorgen even na tandarts geweest werd wakker met steken in de kies. verdoving erin nog steeds er door heen maar wel zelfde plek weer ( heel raar als je verdoofd bent) nu steeds die zelfde pijnschuiten maar dit keer in het gat kies is getrokken heb verders nergens pijn is dit gewoon napijn? omdat het die zelfde irritante pijnscheut is
Heb je ook een wortelkanaalbehandeling gehad? Kan zijn dat die zenuwen nog pijn doen en daarom die "na pijn" Even in de gaten houden anders gewoon weer bellen.
nee geen wortelkanaal vond het ook raar dat die pijnscheutjes door de verdoving kwam maar het trekken geen pijn deed misschien dat de zenue nog wat overbelast is ze hebben flibk getrokken
Kan er niet over mee praten want heb alle 4 mijn verstandskiezen nog en ze moeten er uit....maar ben bang hahahaha Volgend jaar toch maar doen denk ik! Succes met de pijn en hopenlijk gaat het morgen beter!
Ik heb gisteren mijn eerste laten trekken en zowel het trekken als achteraf geen centje pijn! Heb meteen een afspraak gemaakt voor de kies aan de andere kant haha. TS: Sterkte! Misschien morgen nog even contact opnemen. Heb je iets van pijstillers ingenomen?
Ik heb 2.5 week een kies laten trekken waar een enorm abces omheen zat en waar al een wortelkanaalbehandeling aan was gedaan. Eerst een week AB en toen getrokken. Nu heb ik al heel wat aan mn gebit moeten laten doen en al heel wat kiezen laten trekken (ook verstandskiezen), maar mèèèèn wat een pijn heb ik bij deze laatste gehad zeg! Het was een gewone kies, linksboven en hij kon niet goed verdoven ivm abces. Ik heb zoveel napijn gehad niet normaal ik was er een week compleet ziek van, beroerd, koorts. Ik heb de hele tijd gedacht van dit is absoluut niet goed, er is wat blijven zitten oid. Maar dat was niet zo, na 1 week werd het heel langzaam geleidelijk minder. Het is nog steeds heel gevoelig en het gat trekt ook niet dicht, maar de pijn is gelukkig een stuk minder. Ik wil zeggen dat het waarschijnlijk per kies gewoon heel verschillend is. Bij andere kiezen die getrokken bij mij zat ik de dag erna bij wijze van spreken alweer aan de biefstuk hahaha maar nu.....! Echt verschrikkelijk! Ben wel 4 kilo afgevallen, das wel meegenomen hihi. Heel veel sterkte en beterschap!
het zijn gewoon pijnlijke schuiten heel irritant en precies op hetzelfde plek maar dit keer zonder kies wat ik ne afvraag word de zenue ook meegenomen als er een kies word getrokken? moet wel zeggen dat hetdit keer erg hard en lang duurde voordat die eruit wad misschien dat de zenuw geen rust heeft?
Oh, wat een horror. Voor diegenen die nog moeten: ik had ook al eerder een wortelkanaalbehandeling gehad en er zat nu ook een flink abces onder mijn kies, ikke dus BANG.... verdoving lukte eerst niet, maar nog 2 x bijgekregen en heb niets gevoeld, en geen centje napijn gehad (nu een week geleden). Het kan dus ook pijnloos... TS: dit was mijn eerste kies die getrokken is dus kan er niet veel over zeggen. Maar als het moeilijk ging kan ik me wel voorstellen dat je dat nog even flink voelt. Als je het niet vertrouwt in de ochtend even TA bellen en navragen?
Is heel normaal , tenminste in mijn ogen. De eerste 2 dagen is flink pijnlijk, en daarna word het minder, alleen hoe meer het gaat dicht gaat hoe onaangenamer het word maar voor mij een goed teken dat de 'bloedprop' goed zit en zn werk doet. Ben nu 10 dagen na het trekken van kies 8 en het valt mij mee, de tweede kies die ik liet trekken heb ik tot de laatste werd getrokken pijn aangehad (en dat is vanaf 27 maart)... Het stopt vanzelf
Hou het in ieder geval in de gaten, ik had nog meer pijn dan voor de kies werd getrokken. Dit was 2 keer het geval. De 1e keer waren ze gewoon te ruig aan het werk geweest, waardoor alles erg beurs was geworden. zelfs de wang was dik en blauw, zowel binnen als buitenkant. De 2e keer zat er een ontsteking en moesten de hechtingen eruit en heb een abkuur gekregen.