Welke merken blijven mooi na meerdere keren wassen?

Discussion in 'De lounge' started by zwangerevrouw, May 31, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

Jul 22, 2011
    2,115
    222
    63
    Mijn ervaring met Hema kleding is dat het zo snel vaag wordt. Ook van Bakkaboe vind ik dat het geval.
    Welke merken blijven volgens jullie lang mooi?

2. cocko

cocko Fanatiek lid

Apr 21, 2011
    3,594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Hema ben ik wel met je eens, dat merk ik ook. Maar Bakkaboe vind ik wel meevallen eerlijk gezegd..? Weet niet in welke maat je zit natuurlijk maar ik vind bv Dirkje (heb ik tot maat 80 van) erg mooi blijven, zo ook Esprit, Vinrose, Name It.
    Toevallig had ik nog een shirtje van de Hema liggen voor m'n zoontje, een donkerblauwe. Twee keer gewassen en het is nu iets vaal geworden, zo jammer! Dan draag je het toch snel minder voor netjes (of ik ben een zeurpiet :p)

3. LiveLaughLove

LiveLaughLove Niet meer actief

geen last van bij hema shirten en heb best veel. Hier ook takko, H&M

4. msroxy

msroxy Fanatiek lid

Dec 12, 2007
    1,040
    0
    0
    ik vind Bakkaboe ook meevallen. Gaat hier al 2 rondes mee en blijft lang mooi vind ik... Hema wordt inderdaad snel vaal.. Verder koop ik vrij wienig merkkleding dus kan ik niet echt helpen.

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Vingino, H&M

Z8 word hier snel vaal, en LIEF pillig

6. Onje

Onje Niet meer actief

Mexx blijft hier erg mooi

7. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

Jan 14, 2010
    2,905
    254
    83
    Mexx blijft heel erg mooi, Name-it blijft hier ook mooi, z8 blijft hier ook mooi (maar die doe ik nooit in de droger), Vingino (ook niet in droger). Hema blijft niet zo mooi, H&M vindt ik erg wisselend.

8. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

Jan 7, 2013
    5,719
    477
    83
    Vingino, Name-It, Mexx en Tomy Hilfiger blijven het mooist. Hema, Bakkaboe en Prenatal worden pluizig en vaal.

9. Damay77

Damay77 VIP lid

Apr 18, 2010
    13,740
    7,507
    113
    Female
    Hier word niks vaal of pillig:(
    Hema, zeeman, lief, bakkaboe en noppies. Blijft allemaal mooi. Ik doe het altijd op de korte was en het gaat nooit in de droger.

10. channe

channe Fanatiek lid

Aug 4, 2012
    1,147
    70
    48
    NULL
    Hema blijft hier wel mooi, name it, bfc en bakkaboe eigenlijk ook!

Ik vind noppies teleurstellend..... Gaan snel pillen en wordt vaal..jammer voor zulke dure kleertjes...

11. tjessia

tjessia Fanatiek lid

Feb 1, 2009
    2,889
    0
    0
    Boriz blijft mooi, Bengh verschrikkelijk lelijk...

12. sweetbel

sweetbel VIP lid

Jan 27, 2010
    5,519
    0
    0
    Ben ik niet met je eens. Veel kleding van Bengh van mijn dochter ziet er nog prachtig uit.

Ik vind Ninni Vi mooi blijven, Bomba ook. Ligt gewoon aan de stof. Heb een vestje van de Zeeman dat best veel gewassen is, en er nog mooi uitziet. En ik ben een zeikerd wat kleding betreft, vlekje of pillen= de bak in.

13. eef80

eef80 Niet meer actief

H&M blijft bij mij prima qua kleur maar wil nog wel eens vervormen (zijnaad ineens aan de voorkant met t shirts)
    Petit bateau blijft altijd mooi bij mij!
    Vingino ook en zara blijftoverhet algemeen ook prima, op wat wollen vestjes na.

imps en elfs ond ik tegen vallen. shirtje snel lelijk maarjurkje van puurkatoen blijft wel weer mooi.

Ik was alle kledingop 30graden en nietin de droger.

14. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Esprit, mexx, TH blijft echt super, nu de tweede ronde en je ziet er niks aan.
    Hema gaat wel, hm vervormt hier altijd helemaal maar ja, kost ook niks.

15. Rosa5

Rosa5 VIP lid

Oct 21, 2011
    7,561
    1,935
    113
    Mexx, retour, diesel, Z8, geoxx, protest, o´neill, timberland en gaastra blijven hier gelukkig mooi. Hema heb ik vooral stretch rompers van en die blijven ook mooi. V&D blijft meestal ook wel mooi maar dat wisselt nog wel eens. Evenals zeeman en C&A.

16. McSusan

McSusan Actief lid

Jan 3, 2011
    298
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tumble&Dry, BFC, Esprit, Name it, Retour en Vingino blijft mooi.Bij de WE wisselt het, vooral de spijkerbroekjes slijten veel sneller dan Name it en Vingino.C&A, Hema, H&M en Prenatal is ook wisselend. Voor babykleding gaat het wel omdat ze snel uit de maat groeien. Vanaf peuterleeftijd gooi ik vaker stukken weg terwijl hij nog niet uit de maat is gegroeid

17. Veertje87

Veertje87 Bekend lid

Jan 16, 2013
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mexx, name it, petit bateau, lief! Dat blijft mooi vind ik!

Zeeman, wibra, Hema, prenatal totaal niet!

C&A en H&M wisselt heel erg!

18. Siren84

Siren84 VIP lid

Jul 8, 2010
    5,115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik heb daar helemaal geen last van en heb voor mijn dochter van alles in de kast van Zeeman tot H&M, C&A, name it, esprit. Ik was alles op 30 gr en gaat ook de droger in..broeken enzo, shirts niet

19. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ik koop altijd h&m voor mijn zoontje echt sommige truitjes heeft hij wel tig x aangehad maar het is net als nieuw, wij hebben geen droger misschien daarom dt het zo mooi blijft

20. SDonya

SDonya Niet meer actief

Hier blijft name it, tommy hilfiger, lief en sommige kleertjes van jottum het mooist. Ligt wel aan welke stof het is.

Feetje en s&d le chic is hier na 1x wassen al pillig en vaal

Ik was de kleertjes trouwens op 40 graden, rompersen sokken op 60 graden en ik doe niks in de droger

Share This Page