Mijn ervaring met Hema kleding is dat het zo snel vaag wordt. Ook van Bakkaboe vind ik dat het geval. Welke merken blijven volgens jullie lang mooi?
Hema ben ik wel met je eens, dat merk ik ook. Maar Bakkaboe vind ik wel meevallen eerlijk gezegd..? Weet niet in welke maat je zit natuurlijk maar ik vind bv Dirkje (heb ik tot maat 80 van) erg mooi blijven, zo ook Esprit, Vinrose, Name It. Toevallig had ik nog een shirtje van de Hema liggen voor m'n zoontje, een donkerblauwe. Twee keer gewassen en het is nu iets vaal geworden, zo jammer! Dan draag je het toch snel minder voor netjes (of ik ben een zeurpiet )
ik vind Bakkaboe ook meevallen. Gaat hier al 2 rondes mee en blijft lang mooi vind ik... Hema wordt inderdaad snel vaal.. Verder koop ik vrij wienig merkkleding dus kan ik niet echt helpen.
Mexx blijft heel erg mooi, Name-it blijft hier ook mooi, z8 blijft hier ook mooi (maar die doe ik nooit in de droger), Vingino (ook niet in droger). Hema blijft niet zo mooi, H&M vindt ik erg wisselend.
Vingino, Name-It, Mexx en Tomy Hilfiger blijven het mooist. Hema, Bakkaboe en Prenatal worden pluizig en vaal.
Hier word niks vaal of pillig Hema, zeeman, lief, bakkaboe en noppies. Blijft allemaal mooi. Ik doe het altijd op de korte was en het gaat nooit in de droger.
Hema blijft hier wel mooi, name it, bfc en bakkaboe eigenlijk ook! Ik vind noppies teleurstellend..... Gaan snel pillen en wordt vaal..jammer voor zulke dure kleertjes...
Ben ik niet met je eens. Veel kleding van Bengh van mijn dochter ziet er nog prachtig uit. Ik vind Ninni Vi mooi blijven, Bomba ook. Ligt gewoon aan de stof. Heb een vestje van de Zeeman dat best veel gewassen is, en er nog mooi uitziet. En ik ben een zeikerd wat kleding betreft, vlekje of pillen= de bak in.
H&M blijft bij mij prima qua kleur maar wil nog wel eens vervormen (zijnaad ineens aan de voorkant met t shirts) Petit bateau blijft altijd mooi bij mij! Vingino ook en zara blijftoverhet algemeen ook prima, op wat wollen vestjes na. imps en elfs ond ik tegen vallen. shirtje snel lelijk maarjurkje van puurkatoen blijft wel weer mooi. Ik was alle kledingop 30graden en nietin de droger.
Esprit, mexx, TH blijft echt super, nu de tweede ronde en je ziet er niks aan. Hema gaat wel, hm vervormt hier altijd helemaal maar ja, kost ook niks.
Mexx, retour, diesel, Z8, geoxx, protest, o´neill, timberland en gaastra blijven hier gelukkig mooi. Hema heb ik vooral stretch rompers van en die blijven ook mooi. V&D blijft meestal ook wel mooi maar dat wisselt nog wel eens. Evenals zeeman en C&A.
Tumble&Dry, BFC, Esprit, Name it, Retour en Vingino blijft mooi.Bij de WE wisselt het, vooral de spijkerbroekjes slijten veel sneller dan Name it en Vingino.C&A, Hema, H&M en Prenatal is ook wisselend. Voor babykleding gaat het wel omdat ze snel uit de maat groeien. Vanaf peuterleeftijd gooi ik vaker stukken weg terwijl hij nog niet uit de maat is gegroeid
Mexx, name it, petit bateau, lief! Dat blijft mooi vind ik! Zeeman, wibra, Hema, prenatal totaal niet! C&A en H&M wisselt heel erg!
Ik heb daar helemaal geen last van en heb voor mijn dochter van alles in de kast van Zeeman tot H&M, C&A, name it, esprit. Ik was alles op 30 gr en gaat ook de droger in..broeken enzo, shirts niet
ik koop altijd h&m voor mijn zoontje echt sommige truitjes heeft hij wel tig x aangehad maar het is net als nieuw, wij hebben geen droger misschien daarom dt het zo mooi blijft
Hier blijft name it, tommy hilfiger, lief en sommige kleertjes van jottum het mooist. Ligt wel aan welke stof het is. Feetje en s&d le chic is hier na 1x wassen al pillig en vaal Ik was de kleertjes trouwens op 40 graden, rompersen sokken op 60 graden en ik doe niks in de droger