Raar telefoontje T-Mobile?

Discussie in 'De lounge' gestart door Minyaweth, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hallo iedereen,

Ik werd zojuist gebeld door een onbekend nummer.
    Toen ik opnam speelde er een bandje af waarin werd gezegt 'Dit is een huppeldepup-service van T-Mobile. Druk op een willekeurige toets op het gesprek te accepteren'.

Ik heb de verbinding verbroken omdat ik het nogal vreemd vond :(
    Weet iemand hier iets van? Bestaat er werkelijk zoiets? Ik vind het in ieder geval érrug vreemd...

2. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Zou gelijk even T-mobile bellen om te verifieren en als het niet zo blijkt te zijn dan kunnen zij misschien actie ondernemen als er meer mensen klagen.

ALtijd ophangen als je het niet vertrouwd.

3. zustertje

zustertje Niet meer actief

tegenwoordig wordt dit meer gedaan en dan draai jij voor de gesprekskosten op!
    Ik gooi er altijd gelijk op.

4. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    niet doen hoor, als je accepteert kost het je een bom geld!

In België doen soortgelijke telefootjes ook de ronde!

5. Niet meer actief

Dat is Collect call. Dan is diegene die gebeld wordt verantwoordelijk voor de telefoonkosten. Ideaal voor vrekken.

6. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Wat een vreemde manier van benaderen zeg van T-Mobile :(
    Najah, als het weer gebeurt verbreek ik de verbinding net zo hard weer! Dan moeten ze me maar normaal bellen als ze echt wat van me willen :)

7. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik zou het ook niet accepteren, geen toets indrukken, je hoort veel te vaak dat dat ook een manier van fraude is, zodat ze je simkaart kunnen kopieeren en kunnen bellen op jouw kosten, jullie een torenhoge rekening ineens en hun de buit weer binnen, wie weet is het echt van T-mobile maar dan bellen ze wel weer, wij zitten ook bij T-mobile en ze hebben ons nog nooit op die manier benaderd.

8. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    T-mobile heeft wel meerdere gekke dingen tegenwoordig.
    Zo heb ik al 2x een sms gekregen van T-mobile, om een uur of 4 s'nachts....welkom op belgisch netwerk...
    Ja hallo....ik lig te pitten in mn eigen bed, in nederland, hoezo belgisch netwerk?
    (het komt er alleen nog neit van om ff opgheldring te vragen)

9. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik krijg ook wel eens sms-jes van ze dat een belbeperking op mijn foon hebben gegooid omdat ik zogenaamd mijn rekening niet betaald zou hebben :( Rekening is toch echt netjes betaald en kan gewoon bellen hoor :)

10. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Daar moet je toch wel een beetje mee uitkijken.. Voor je het weet zit je onbewust op het Belgische netwerk te bellen en betaal je je scheel aan buitelandse belkosten!

@Minyaweth: Groot gelijk dat je hem erop gegooid hebt... :) En ik zou ook niet bellen naar T-Mobile, dan zit je weer zo'n 10cent p/m nummer te bellenmet ik weet niet hoeveel wachttijd. Kost het je nog geld... :)

11. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Weet ik. Maar als ik op belgisch netwerk zit moet er ook een andere provider in mn display staan. En er staat altijd NL achter T-mobile in mn display.

Deel Deze Pagina