Hoi ThunderAngel, 2 maanden terug ben ik ook gebeld door een man die precies hetzelfde aanbood wat jij had beschreven. Dus je bent niet de enige. Vond het wel een stomme aanbieding, maar heb er verder niet meer over nagedacht. Hij was de tweede die dag die me wat wilde aansmeren dus ik was best chagerijnig en hij drong het niet op. Viel me op dat ik tijdens me verlof wel "erg" vaak gebeld werd over prachtige aanbiedingen. Toppunt was 4 op een dag en dan ook achter elkaar. Ik heb me afgemeld bij zo'n website en sindsdien geen last meer. Weet alleen niet meer hoe die website heet. Groetjes, Kim
ik ben ook gebeld, door een vrouw hierover. ik heb gevraagd of ze info wilde sturen, dat zou ze doen maar niets gekregen. dit was al voor pasen
ben hier een maand of 2 geleden ook over gebeld. Heb ze verteld dat ik er niet van gediend was en het echt een vreselijke actie vond van ze. Mijn zoontje is 5 wkn te vroeg geboren en het enige wat wij kwijt waren aan exta kosten was de bezine.... Heb er toen eigenlijk ook niet bij stil gestaan om er en melding van te maken
Een melding maken heeft volgens mij niet zoveel zin, als je je aanmeld ga je er mee akkoord dat je aanbiedingen krijgt en gebeld wordt toch?
Ik geloof dat ik gevraagd zou hebben of ze een foldertje op zouden willen sturen zodat ik het op mijn gemak kon bekijken. Niet dat ik ja zou willen zeggen op zo'n belachelijk aanbod, maar wel omdat ik dan iets zwart op wit had. Succes! Josien
Ik bedoelde met melden zodat de organisatie na kan gaan of er een grapjas aan het werk is. Als het wel echt bestaat....dan weet je dat dan in elk geval zeker.
inderdaad de wij jonge ouders zelf even bellen.. of het wel echt van hun uitgaat.. misschien is er wel iemand die zich voordoet van de wij jonge ouders je weet maar nooit tegenwoordig...
Hier ook zo'n telefoontje gehad van een vrouw! heb gezegd dat ik het moest overleggen met mijn vriend, het ging idd dat je vergoeding zou krijgen als een van ons opgenomen zou worden in het ziekenhuis, dat word idd toch bijna allemaal vergoed, vond het ook een stomme aanbieding. Ze zei dat ze ging terugbellen later, nog niks gehoord ook... Zou het iets van oplichting zijn?
Vandaag heeft ze weer gebeld! dus toen ik aankaartte dat het ziekenhuis vergoed word door je zorgverzekering zei ze: ja maar de reiskosten ernaar toe en als je er moet eten of benzine/parkinggeld, in het buitenland. Nou ik woon praktisch naast het ziekenhuis dus maar gezegd dat ik er niet in geïnteresseerd ben! idd echt raar!
heb dit telefoontje ook gehad, en ze sturen de info op. (dan was ik van het gezeur af aan de telefoon)
Maar als ik het goed begrijp heeft niemand de info gehad? Mij werd ook om mijn rekeningnummer gevraagd, misschien iets van oplichting? Heb het niet gegeven hoor
heb vanochtend dit telefoontje pas gekregen, dus weet niet of ze het ook echt sturen. Ze hadden wel m'n adres.... Maar bankrekeningnummer geef ik nooit door de telefoon aan vreemde mensen! haha
Wij hebben dit telefoontje ook gehad, een paar maanden geleden. Ik zei dat ik het moest overleggen met manlief en dat ze later maar weer moesten bellen. Dat hebben ze gedaan en manlief vroeg ook meer info, hebben we niet gekregen. Ik had er verder ook niet over nagedacht dat het misschien wel eens niet echt zou kunnen zijn.
2 weken terug werd ik ook gebeld en kreeg eerst een verkoopster en ik gaf aan geen tijd te hebben(was rond 6 uur etens tijd). 2 dagen later werd ik door een verkoper terug gebeld en met het zelfde verhaal...ook van wij jonge ouders(als ik het goed heb,...of jonge gezinnen) Heb hem ook verteld dat ik het klets vond. Hij vertelde dat er een folder van hun bij de blij doos van de prenatal heeft gezeten.
Niemand nog contact gehad met "wij jonge ouders" of "Jonge gezinnen" ? Ben nou wel benieuwd....klinkt steeds vager, ondanks dat meer dat telefoontje hebben gehad.
vind het echt raar, uit die doos komt de minste junkmail, tja af en toe een mailtje met wat info, maar verder niks raars... misschien dat dan toch sommige sponcors van die site (weet niet of dat zo zit) maar dat die adresgegevens krijgen en op die manier iets proberen te verkopen. jammer, dat zou "de wij" een stuk minder populair maken. denk aan de etos doos met zijn felicitas, heel irritant
Maandje of 3 geleden heb ik ook zo'n telefoontje gehad. Ik heb toen ook om extra info gevraagd, om er maar vanaf te zijn inderdaad, en niets ontvangen. Ik was het al vergeten, herinner het me nu pas weer..