Raar telefoontje van "Wij Jonge Ouders", meer mens

Discussie in 'De lounge' gestart door ThunderAngel, 9 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

Cookie Bekend lid

25 jun 2007
    705
    0
    0
    Ja, wij hebben ook zo'n telefoontje gehad, en ook eentje van Young Life over sparen voor je kindje (ik zag wel een advertentie staan in de Wij jonge ouders.)
    Vervelende telefoontjes zijn dat altijd.

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

hier ook die vrouw gehad aan de lijn, zou nog terug bellen maar nooit meer iets gehoord!

3. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

klinkt mij als pure oplichting in de oren. heeft iemand wij jonge moeders zelf al gebeld?

4. klavertje44

klavertje44 Bekend lid

31 jul 2007
    648
    0
    0
    Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar of nu eindelijk iemand een melding heeft gedaan of even heeft nagevraagd. Scheelt een hoop anderen vervelende telefoontjes.....of een oplichting!

5. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ik weet wel dat dit soort "verzekeringen" bestaat.
    Maar als je veel naar het zh heen en weer moet rijden kun je het ook aftrekken van de belasing (wel bonnetjes bewaren natuurlijk)

6. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Klopt, dat heb ik ook zo gedaan.

7. Milla

Milla Niet meer actief

Herkenbaar, niet zo zeer dat telefoontje, maar jullie willen niet weten hoeveel telefoontjes ik na de geboorte van mijn 2 dochters heb gehad, voor diverse verzekeringen, boeken enz enz. GEKK werden we ervan!
    Wat blijkt... als je je opgeeft voor 'de blije doos' en ander soort dozen, dan heb je in de meeste gevallen daarbij je adres en telefoonnummer door gegeven. Het klinkt misschien vreemd maar ook media-aanbieders zoals van het blad dat je aangeeft zit bij deze organisatie aangesloten.
    Je denkt dat je een leuke gratis doos krijgt en dat het daar bij blijft, maar in mijn ogen is het gewoon een truc om je op die manier na de bevalling te kunnen bestoken met telefoontjes enz...
    Met dit soort producten moet je altijd erg opletten, dat geld ook voor wat er op 9 maanden en jonge gezinnen beurzen wordt aangeboden, kijk altijd heel goed uit waar je je adres en vooral telefoonnummer achterlaat!

8. klavertje44

klavertje44 Bekend lid

31 jul 2007
    648
    0
    0
    Dat klopt inderdaad. Je gaat accoord met het doorsturen van je gegevens. Heel vervelend als je constant gebeld wordt! Vooral als je moeilijk nee kan zeggen (kon ik nooit....)

Nu maak ik er een sport van: ze laten uitpraten en net doen alsof je geinteresseeerd ben en op het laatste moment nee doe maar niet zeggen. Mijn record staat op 11 minuten! Haha.

9. Milla

Milla Niet meer actief

Hahaha, grappig, maar ook wel pure tijdverspilling!

10. klavertje44

klavertje44 Bekend lid

31 jul 2007
    648
    0
    0
    Ach...als je je aanrecht aan het schoonmaken bent ;)

11. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Misschien wl grappig als jullie weer lastig gevallen worden door één of andere beltrien, gewoon vragen terug stellen, door middel van dit schema:

http://www.xs4all.nl/~egbg/tegenscript.html

Wedden dat ze heeeeeeeeeeeeel snel afkappen ?

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Whahah...ik zou bij voorbaat al in een deuk liggen zeg......ik vergeet gauw dat riedeltje met tegenvragen :-D

13. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Dat heb ik dus ook elke keer ! Ik spaar geld door middel van emails lezen, maar dan word je bijna elke dag wel gebeld door deze of gene. Ik heb dat schema dus bij mijn favorieten staan, maar als puntje bij paaltje komt, dan vergeet ik dat hele schema weer :oops: :oops: :oops:

14. ThunderAngel

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Haha, dat tegenscript ken ik. Ik heb toen ik nog bij een callcenter werkte een tegen-tegenscript geschreven. Zal het eens opzoeken :D

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Alsjeblieft niet zeg!

16. ThunderAngel

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Nou, zo slecht schrijf ik niet hoor :cry:

Sterker nog, had hééél af en toe (2x in 1 jaar tijd) zo'n tegenscript-user aan de telefoon en klemgeluld waren ze :D

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Neeheee ;)
    Ik bedoel ook:

Straks leest zo'n callcenter figuur (sorry voor de mensen die dat werk doen) dat tegen-tegenscript!

Dan zijn ze nog voorbereid ook....als wij klaar zitten met ons tegenscript!

18. ThunderAngel

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    :evil:

Oké, oké, ik zal het niet plaatsen :D

19. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Whahaha dat doe ik ook altijd :)
    Vind die mensen van een callcenter (telemarketing) wel erg irritant hoor, ik snap ook niet dat je dat werk kan doen mensen een beetje zitten lastig vallen :rolleyes:

20. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Lekker dan, ik was net zo nieuwsgierig :( :)

Deel Deze Pagina