raar telefoontje

Discussie in 'De lounge' gestart door frummeltje31, 21 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    Ik kreeg net een gek telefoontje van een engels sprekende mevrouw (gebrekkig). Ik heb opgehangen. Het nummer was prive dus daar kan ik ook weinig mee. Maar ik weet dat ik verder geen dingen uit het buitenland heb waarvoor ik gebeld kan worden. Iemand ook zo'n telefoontje gehad?

2. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Apart, misschien verkeerd gedraaid? eh.. getoetst (draaien doen we al ff niet meer)

Ik neem sowieso nooit privé nummers op. :D

3. Liekj

Liekj Niet meer actief

niet met privé, maar wel vaker van die rare telefoontjes..
    ik hang altijd meteen de telefoon op.

4. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    mijn schoonouders en schoonzuster bellen ook met een privenummer, dus ik moet wel, haha. Tja zou ook kunnen. Ik nam in ieder geval het zekere voor het onzekere, ;)

5. singa

singa Niet meer actief

6. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    He jakkes! Moest ook gelijk denken aan mensen die doen alsof ze van Microsoft zijn..

7. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Toevallig ben ik vandaag al 9 keer door een privenummer gebeld. Voicemail krijg ik alleen rare klikjes en "toets 1 om verder te gaan" :(

Maar goed, ik neem ze nooit op..

8. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik word ongeveer 1x per week gebeld door een mevrouw uit Turkije wie op zoek is naar haar dochter. Ze drukt alleen elke keer een verkeerd nummer in. We maken een klein praatje, waarbij haar 'sorry' en mijn 'haha, geeft niks hoor' de boventoon voert, en dat is het zo'n beetje.

Gewoon vragen in het Engels, Nederlands of watvoortalenjenogmeerspreekt hoe het gaat. Gebeld worden kost je immers toch geen geld :)

Deel Deze Pagina