willen jullie eens kijken?

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Duploke, Jan 10, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Duploke

Duploke Niet meer actief

Hey allemaal

ben deze maand begonnen met tempen om 'n beetje inzicht te krijgen in m'n cyclus, maar ik geraak er alleen maar meer van in de war..
    kunnen jullie eens kijken?
    aan m'n temp te zien, zou je denken dat m'n ei vandaag is..
    maar ik heb vrijdag gevoeld dat m'n BMM hoog, zacht en open is, + had ook erge ongikrampen
    nu vind ik vandaag dat m'n BMM precies terug laag en hard is, dus lijkt mij bevestiging dat m'n eisprong op vrijdag was
    maar dan zou m'n temp toch omhoog moeten gaan, niet?

en over die krampen: heb er al de hele cyclus last van (dus al 16 dagen.. ook vandaag af en toe, maar minder als de voorbije dagen)

ik hoop dat m'n verhaal 'n beetje duidelijk is..

2. jowjow

jowjow Bekend lid

Jun 28, 2009
    713
    1
    0
    Gelderland
    hoi Subke,

ben zelf ook net sinds 2 maanden aan het tempen, dus ben nog niet heel ervaren, maar heb mij er wel wat in verdiept. Maar inderdaad na je ei moet de temp omhoog gaan, alleen hoeft dat niet altijd direct soms kan het 1/2 dagen duren (deed het bij mij ook de vorige cyclus)

3. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Als ik alleen op je temp af ga dan denk ik idd dat je ei vandaag is.
    Ik ben verder niet zo thuis in het voelen van BMM, dus daar kan ik niets zinnigs over zeggen.
    Maar hopenlijk hebben jullie de afgelopen dagen wel goed geklust en vandaag ook.
    Dan zit je sowieso goed.

Pffff, ik blaas je temp wel even omhoog!

(Ik voelde mijn ei woendagavond heel duidelijk. Donderdag was mijn temp heel laag 's ochtends en vrijdag was ie hoog.
    FF geeft aan dat mijn ei w.s. donderdag was. Ik zeg woensdag avond. En vrijdag dus pas temp hoog.)

4. Duploke

Duploke Niet meer actief

bedankt jowjow en maranka..
    kijken wat m'n temp morgen doet dan..

@jowjow: dus 't kan wel dat ie vrijdag toch geweest is? maar dat 't ff duurt voor m'n temp stijgt?

@maranka: vandaag nog niet geklust.. missch straks nog.. wou deze morgen wel, maar 't mannetje niet zo.. en toen begon ik 'n beetje te zagen en toen zat 't er helemaal tegen :D
    en bedankt voor 't blazen ;)
    en ik weet 't echt niet meer wanneer ik nu m'n ei gevoeld heb..
    heb echt al 16 dagen ongi krampen en pijn in m'n onderrug, maar vrijdag en gisteren 'n beetje mer..
    of er scheelt iets, of 't is 'n superei deze keer ;)

5. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Tja zo gaat dat hier helaas ook wel eens.....

6. Duploke

Duploke Niet meer actief

't mannetje wordt 'n beetje zenuwachtig van dat tempen denk ik..
    zag deze morgen dat ie weer gezakt was en zei meteen 'we zullen missch beter nog eens..' en hij 'seg! dat zei je vrijdag ook al!'
    niet dat hij 't klussen zo erg vindt, maar hij vindt de 'heisa' errond minder..

7. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Ja mijn man vindt sex ook niet erg maar Klussen wordt zo langzamerhand hard werken ;)

8. Duploke

Duploke Niet meer actief

ja, dat is 't vervelende eraan hè.. in 't begin is 't allemaal leuk en romantisch, maar op den duur..
    maar ik mag hier nog wel niet over klagen, dit is nog maar ronde 4 voor ons..

9. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Hier ronde 8.

10. Duploke

Duploke Niet meer actief

succes ermee meisje!! 8 is mijn geluksgetal.. ik hoop voor jou ook!

11. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Hopenlijk is het voor jullie ook raak deze ronde! Succes!

Share This Page