Hoe groot is kans om na 1e nega test toch zwanger te zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Linda76, 25 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Ikzelf (of iemand die ik ken) had als eerste een negatieve test en testte na een paar dagen alsnog p

1. Nee, hier heb ik nog nooit van gehoord...

2. Ik heb het ooit wel eens gehoord...

3. Ja, dit komt af en toe wel eens voor...

4. Dit komt vaak voor...

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Linda76

Linda76 Actief lid

4 jun 2006
    377
    0
    0
    Hoi!

Ik heb flink gezocht op het forum, maar kan eigenlijk geen antwoord krijgen op mijn vraag. Daarom even dit nieuwe onderwerp.

Ik heb zojuist een Clear Blue Test gedaan (ben nog niet ongesteld - heb me vergist, want kan vanaf morgen pas testen en ik dacht dat het vandaag als was...). De test was helaas negatief.

Nu is mijn vraag: Hoe groot is de kans dat mijn test foutief negatief weergeeft? Oftewel, wie van jullie heeft eerst een negatieve test gehad en had na een paar dagen alsnog een positieve test?

Misschien heb ik te vroeg getest en had ik moeten wachten tot een paar dagen overtijd? Of moet ik er nu echt vanuit gaan dat deze maand het niet is gelukt?

Groetjes Linda

PS: Willen jullie je POLL-antwoord toelichten?

2. Niet meer actief

Hoi ja het kan zijn dat je gewoon nog te vroeg hebt getest en dta er nog niet genoeg HCG in je lijf zit, dit heb ik wel eens vaker gehoord ja.
    Succes groeten jennie72

3. vissie26

vissie26 Actief lid

15 sep 2006
    272
    0
    0
    Het komt wel eens voor. Je kunt bijvoorbeeld te vroeg hebben getest, waardoor je hcg nog te laag is. Ook schijnt clearblue een test te zijn die wat meer hcg nodig heeft dan bijvoorbeeld kruidvat of apothekerstest.

4. Linda76

Linda76 Actief lid

4 jun 2006
    377
    0
    0
    Hoi Vissie en Jennie, bedankt voor jullie commentaar. Ik ben zojuist VANUIT HET NIETS ongesteld geworden. GRRR zwaar frustrerend. Nou ja, weet ik gelijk de reden waarom de test negatief aanwees.

Maar weer op voor de volgende maand :(

5. Niet meer actief

das balen linda76

maar je weet nyu helaas door de :evil: :evil: waar je aan toe bent
    heel veel succes in de volgende ronde

groetjes baby blues

Deel Deze Pagina