Jeetje en ik maar denken dat vrouwen maar beperkt vruchtbaar zijn. Volgens mij gaat nu de vraag op: wanneer zijn vrouwen niet vruchtbaar?
fijn om te weten zeg. Ik heb zelf een cyclus van 26 dagen maar me ei is de laatste x op dag 11 daarvoor op dag 13 en daarvoor op dag 15 geweest. leuk om te weten
Zeker interessant stukje! Vreemd toch dat er van allerlei verhalen de ronde gaan over de vruchtbare dagen van een vrouw. Nog ff en we zijn de hele maand vruchtbaar Liefs Nies
de beste manier om daar achter te komen is door simpelweg te gaan tempen, je slijm te observeren, evt ovulatietesten te doen..Ik ben er door te tempen achter gekomen dat ik een eisprong rond dag 10 heb... ws ben ik al die tijd te laat gaan klussen, hoop ik...
Carmen, het is alleen zo lastig als je onregelmatig ongesteld bent. Ik heb deze cyclus al een paar keer slijm gehad en nu, nu ik op mn 22e dag van mijn cyclus ben, ook weer. Vanmorgen kon ik er ook weer draden van trekken. Word daar een beetje moedeloos van omdat ik het al twee keer heb gehad deze cyclus. Dus vandaar dat ik ook maar ga tempen, beetje inzicht krijgen. Liefs Nies
dat zou ikdan zeker doen. Kijk ff op fertilityfriend.com. Super site!Dat slijmverlies waar jij het over hebt schijnt wel vaker voor te komen en hoeft niet erg te zijn hoor. Check gewoon die site ff! Liefs Carmen
Super interessant! Ik ga niet tempen of zoiets..ik doe het gewoon vanaf dag 7/8 tot dag 26 en dan om de dag! Dat moet toch goed wezen?
poeh, als je dat volhoudt... 8) meid, je hebt groot gelijk, je bent nog te kort bezig om je daar al mee bezig te houden, neemt toch meer spanningen met zich mee.. gewoon om de dag klussen en als het na een maand of 8 ofzo nog niet raak is kun je altijd nog je thermometer gaan gebruiken! liefs Carmen