Slapen met speen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door yossie, 12 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yossie

yossie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.784
    0
    36
    Ik vraag mezelf af of een baby wel echt slaapt als hij de speen nog in zijn mond heeft. Ik merk dit namelijk bij zoonlief, hij spuwde de speen altijd uit voordat hij echt diep sliep. Maar de laatste tijd blijf hij maar op die speen zuigen, volgens mij is hij dan niet in diepe slaap, of wel?

En dat op en neer geloop voor die speen, ook dodelijk vermoeiend...

2. Jekil

Jekil Actief lid

29 sep 2012
    392
    1
    16
    Leerkracht VSO
    Rotterdam
    Nog een maand of 3, vanaf dan kunnen ze t zelf. Hier hebben we de dagen afgeteld. Hou je taai, nog ffies!

3. sydneys

sydneys Niet meer actief

Als ze in de remslaap zijn dan zuigen ze er denk ik niet op maar ook al zuigen ze eraan, ze zijn denk ik toch in een redelijk diepe slaap.

Nog enkele maandjes geduld haha dan kunnen ze het zelf zoeken in bed

4. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

24 aug 2013
    760
    0
    0
    Ooohh wij worden ook gestoord van dat heen en weer lopen om die speen terug te duwen hahaha!

5. yossie

yossie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.784
    0
    36
    Dan hoop ik dat ik over een maand of 3 ook klaar ben met het inbakeren, zonder slaapt hij momenteel niet. En zijn broer heeft heel lang (tot het jaar) nog een soort van ingebakerd gelegen (slaapzak met mouwen dicht) omdat slapen anders een ramp was!

Maar ik dacht altijd (en zag dat zelf ook) dat de speen uit de mond geduwd werd zodra hij echt diep in slaap viel, zelfs soms voordat hij echt ging slapen?

6. yossie

yossie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.784
    0
    36
    En dat ze nog geen uitvinding hebben om die speen (veilig) in het mondje te houden zeg, dat is ook bijzonder;):D.

Maar het dilemma is dus waarom spuwt hij hem ineens niet meer uit, en pakt hij nu wel zijn diepe slaap?

Dat op een neer lopen, dat bekijk ik van de positieve kant, goed voor de overtollige zwangerschapskilo's:D;)

7. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ow wat ben ik blij da we Ivan altijd zonder speen hebben laten slapen :D Hij heeft alleen overdag een speentje. Heeft 2 weken lang 's nachts een speent gehad, was er zo klaar mee dat ik er 6x per nacht uit kon!! 2 dagen huilen en het was klaar :D Ook overdag geen enkel probleem met zijn middag slaapje. Rond 5 maand kon hij zelf zijn speen zoeken en terug doen in zijn mond.. dus nog even geduld :)

8. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Mijn dochtertje van 2, 5 slaapt de hele nacht met speen en wordt juist wakker als ze hem kwijt is. We zijn aan het aftellen om er mee te stoppen want het is absoluut niet goed. Maar ze weet als deze kapot is ze geen nieuwe meer krijgt. Het is een kwestie van tijd want hij is bijna helemaal door.....

Deel Deze Pagina