Omdat ik het zelf altijd wel leuk en fijn vond om symptomen per dpo op te zoeken dacht ik: ik open hier een keer weer een nieuw topic over. Weet niet of meer mensen het leuk vinden om dit neer te zetten?
Hierbij mijn symptomen: Na mijn eisprong een paar dagen achter elkaar na het eten een gloeihoofd. 2 dpo: s nachts ineens heel misselijk, na even slapen was dit weg. 6 dpo: een paar felle steken in mijn buik/lies en borst, daarna een nattigheid gevoel en wat creamy afscheiding 7 dpo: s avonds in bed ineens pijn in de onderrug, soort zenuwpijn die doortrok in mijn been 8 dpo: geen gevoelige borsten meer 9 dpo: s nachts nare dromen gehad. S middags erg snel geirriteerd, wat duizelig en honger 10 dpo: s nachts wakker van de honger, overdag veel honger. Dikke klodder creamy afscheiding. Zwaar gevoel in onderbuik, wat steekjes/krampjes en onderbuik wat opgezet. Moe 11 dpo: doffe steekjes in de onderbuik, honger, moe. Testje gewaagd, licht positief! En heb het vooral koud, en voel me lichamelijk heel relaxed (lees: lekker de boel de boel laten...)