owja en nu ff ontopic......Goed van ej dat je de politie hebt gealarmeerd!Nu hoop ik ook dat ze een oogje in het zeil houde. Ik zou als ik jou was wel goed alles op slot doen etc.
heb nog nooit gehoord dat ze voor hart voor dieren langs de deur komen, dus dit is zeker niet te vertrouwen. Hou de buurt in de gaten en anders melding maken bij de politie.
het bestaat dus wel , heb net eff gegoogeld Hart voor dieren - Home maar dan moet hij de folder bij zich hebben hoor8)
oh oke, dacht altijd dat je via een bon in het blad je aan kon melden of bellen. maar idd zonder id zou ik het zeker niet vertrouwen.
Hier is ooit ook wel eens iemand voor Hart voor Dieren aan de deur geweest. Die man had wel wat spul bij zich maar ik vond hem erg opdringerig en vervelend. Hij was ook zowat kwaad dat ik het boekje niet wilde aannemen..... Goed dat je de politie hebt ingeschakeld, krijg er ook vreemde ideeen bij...
Gelukkig dat ze niet binnen zijn geweest Raar dat ze niet bij de buren hebben aangebeld, dus het zal wel geen zuivere koffie zijn.