Hoi dames, ik was zo blij... 5 oktober positief getest en ben nu 5 weken.. gisteren opeens helderrood bloedverlies en dit heeft doorgezet met stolsels en slijmverlies. Gisteren ook mijn gynaecoloog gebeld omdat hij mij voor mijn zwangerschap al waarschuwde dat ik bloed zou verliezen en zou denken dat het misgaan. Dat is nu dus gebeurd. Gisteren aan de telefoon te horen gekregen dat dit goed met mijn bm afwijking (uterus didelphys) te maken kunnen hebben omdat mijn 2e baarmoeder vol loopt met bloed. Over de hoeveelheid bloedverlies wat daarbij komt kijken kon hij weinig zeggen omdat dat verschilt. Heb 16 okt een echo om verder te kijken en dan pas weet ik meer. Het gespannen gevoel in mijn buik die ik had tijdens mijn zwangerschap is weg... ik vrees het ergste en de stel me daar al op in. Dit is mijn eerste miskraam en god... wat is dit moeilijk en zwaar!! Ik heb zoveel respect voor de dames die meerdere miskramen hebben gehad die met moed weer verder proberen zwanger te raken. momenteel wil ik zelf nergens aan denken en mijn ogen pas weer open doen als ik duidelijkheid heb. mijn vriend was al heel gereserveerd blij, hij vond mij te blij en ik verweet hem dat hij juist zo nuchter was. nu snap ik goed wat hij bedoelde, er kan nog zoveel misgaan in het prille begin.. ik wist dit wel in mijn achterhoofd en zeker met mijn bm afwijking staat het erom bekend maar ik heb hier zolang naar uitgekeken en was juist daarom zo blij dat het gelukt was en dat met de 5e maand omdat artsen voorspelt hadden dat zwanger worden bij mij moeilijk word. pff... sorry.. moest even van me afschrijven.. ben momenteel 1 groot wrak.
Heel veel sterkte! Het is ook zwaar.. Zal ook loeizwaar worden om te wachten tot 16 Oktober, denk goed om jezelf.. Knuffel..
Och meis toch! Wat vreselijk naar voor jullie! Een miskraam is hartstikke zwaar en dat je je nu een wrak voelt is ook erg logisch natuurlijk. En dan komt het wachten tot 16 oktober er ook nog eens bij. Heel veel sterkte toegewenst!! Liefs.
Dankjewel voor jullie lieve woorden. Ben inmiddels het vruchtje verloren en de testen zijn weer negatief. Ben nu wel erg bang geworden bij een volgende zwangerschap...
Sterkte hoor of je er nu een heb gehad of meerdere het verdriet is voor jou net zo erg. Te blij.. Vind ik niet hoor als je positieve test heb mag je blij zijn al is het maar voor even. Mannen zijn daar veel makkelijker in. Ze dragen het niet onder hun hart. Pas later komt het in hun hart. Als je begrijpt wat ik bedoel. Knuff en sterkte hoor
Dankjewel lieve meiden. Vorige week had ik een positieve test in handen dus vandaag een moeilijke dag.. ene moment kan ik het relativeren met het had niet goed geweest en het andere moment slaat weer de angst en onzekerheid toe.
Wat erg dat je een miskraam hebt gehad. Het is ook zwaar, neem de tijd om het allemaal een plekje te geven. Sterkte!