Raar verhaal, miskraam of niet....

Discussie in 'Miskraam' gestart door Rendie, 2 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rendie

Rendie Nieuw lid

29 jun 2015
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Mijn vriend en ik zijn sinds 3 maanden aan het proberen zwanger te raken.

Nu ben ik 18 Augustus ongesteld geworden. 2w1d geleden.

Gister zou ik dus eigenlijk mijn eisprong hebben. (ik heb een vrij regelmatige cyclus van 27, 28 of 29 dagen.

Maar in plaats daarvan, ben ik afgelopen maandag vreselijk gaan bloeden, en verloor ik vandaag 2 stolsels en wat kleine sliertjes.

Bij de huisarts geweest, en volgens een zwangerschaptest bleek ik dus zwanger, ik had hier totaal geen idee van, omdat ik gewoon ongesteld was geworden. En volgens haar heb ik nu dus een miskraam.

Daar waar het bloeden maandag, dinsdag en vanochtend gigantisch veel was, verlies ik nu zo goed als niks meer.

Zwangerschapstesten had ik niet meer in huis liggen, maar wel ovulatietesten, en nu knalt mijn ovulatietest gigantisch!

Ik heb ook weleens gelezen dat zwangerschapstesten op een ovulatie reageren. Dus ik ben nu een beetje de kluts kwijt :(
    Ik kan me niet voorstellen dat dit een hele heftige ovulatiebloeding is.

En kwa stolsels ben ik zo weinig verloren, dat het in mijn ogen ook niet echt op een volledige miskraam lijkt.

Iemand soortgelijke dingen meegemaakt of gehoord?

Kan ik er vanuit gaan dat het echt een miskraam is, is het een hele vreemde ovulatie of mag ik nog een beetje hopen dat ik nog zwanger ben??

Lieve groetjes, Rendie!

2. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Als je maar pril zwanger bent moet je geen stolsels verliezen. Kan lijken op een heftige menstruatie. Of je echt een mk hebt je zou om een echo of bloedtest kunnen vragen. Een positieve zw test heb je niet als niet zwanger bent.

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

ik zou vragen om 2 bloedtesten: de eerste om je waarde te bepalen, de tweede om te zien of hij op of afloopt. Dit, omdat je na een miskraam toch wel een tijdje positief kunt testen en je dus nog niets weet. waarschijnlijk ben je te kort zwanger om iets op een echo te zien, vandaar bloedtesten. Sterkte met afwachten.

Deel Deze Pagina