Menstruatiecyclus van slag na miskraam (2e x ongesteld worden)

Discussie in 'Miskraam' gestart door Suuzan, 2 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suuzan

Suuzan Fanatiek lid

21 dec 2013
    1.805
    655
    113
    Ik heb in juni helaas een vroegtijdige miskraam gehad (was 1 week zwanger). Na 5 weken was ik weer ongesteld. Nu ben ik maar aan het wachten totdat ik voor de 2e keer ongesteld wordt. Het is nu bijna 6 weken geleden. Heb voor de zekerheid een zwangerschapstest gedaan, maar ben niet zwanger. Normaal had ik een cyclus van 29 dagen.
    Wil niet gelijk naar een dokter gaan en wacht het maar af, maar ben benieuwd of dit vaker voorkomt? Of dat iemand weet hoe lang je cyclus van slag kan zijn?

2. Twinkelbell

Twinkelbell Actief lid

31 aug 2015
    364
    47
    28
    Vrouw
    Kan goed hoor dat je lichaam door de hormoonschommelingen en emoties even helemaal ontregeld is. Ik ben direct na mijn mk met shatavari poeder begonnen dat helpt de vrouwelijke cyclus. Bij mij was die na de eerste menstruatie weer normaal. Weet niet of het door de shatavari komt natuurlijk, maar het is sowieso een goed supplement voor vrouwen.

3. Angros

Angros Lid

16 aug 2015
    96
    0
    0
    Ik wacht momenteel nog op mijn eerste menstruatie naar mijn ma (nu 3 weken geleden). Ik merk wel dat mijn lichaam super van slag is. Heb al een week lang veel afscheiding / slijmverlies. Echt grote klodders (sorry). Dit heb ik normaal nooit. Temperatuur is nog niet gestegen, dus de ovulatie is het niet. Het is dus ook niet raar als je cyclus een tijdje van slag is.

4. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Je cyclus kan kang van slag zijn. Als je nu de ha zou bellen krijg je gegarandeerd afwachteb te horen...
    Bij m'n eerste ma 12 wkn zwanger na 3 maanden eerste menstruatie.
    Bij 2e ma na 2 maanden
    Nu bij m'n derde lijk ik nu te oculeren dus zal over 2 weken ongie worden. Ook na 8 weken..

Deel Deze Pagina