Raar verhaal, wel of niet alleenstaande moeder?

Discussie in 'De lounge' gestart door Acem, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    #61 cherie, 5 jan 2012
    Laatst bewerkt: 5 jan 2012
    Lekker volwassen van m.. wel alle lusten maar niet de lasten

hoeveel jaar van je leven wil je nog aan hem verspillen? Als ik jouw was zou ik mijn energie richten op mijn eigen leven. op 2 voetjes staan! opleiding afmaken huisje! goh wie weet wat voor kerel je misschien heb laten lopen voor deze slappeling.

toevoeging:
    Laat hem een goede vader zijn voor je zoon. maar verder niks van jou behalve "de vader" van je zoon.
    Je bent geen gezin met hem. hij is daar erg duidelijk in geweest. het is een volwassen man die nooit op zal groeien. niet de volledige verantwoordelijkeheid zal nemen en de schuld ook nog eens bij jou zal neerleggen.
    Leef je eigen leven en wordt gelukkig. verspil niet nog meer jaren van je leven aan hem. je krijgt daar spijt van! als je voor jezelf kiest zal JOUW gezin (naast je zoon want dat is nu jouw gezin jij en cris) echt nog wel komen.

sterkte.

2. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    ja idd, maar is dat omdat je hem geconfronteerd hebt of gewoon zomaar? laat je niet kennen en doe net of het je niks boeit, zorg dat je minder tijd voor hem hebt (dus niet tijd van je zoontje met hem afpakken maar persoonlijke tijd van jou) en kijk eens of hij dan voor je vecht..
    hoe moeilijk ook, doe net of je het druk hebt met andere dingen..

3. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Eerlijk gezegd denk ik dat hij nooit is ingestapt.

In al je topics, komt hetzelfde naar boven. Jij zou graag een relatie willen met Erwin, maar hij eigenlijk niet met jou (ondanks dat hij er voor Cris wel is, en hij zijn best doet, en daar mag je trots op zijn, want hij wou Cris helemaal niet!).

Kom op meis, je bent jong, hoop op een man die ook zo naar jou verlangd.

4. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    Ja ik heb inderdaad een aantal dingen gezegd.. Maar van hem begrijp ik weer dat hij wil praten over heel veel..

Nee damiana we hebben nog een heel toekomst samen te gaan
    We moeten praten over onze ergenissen en nog veel meer! Als ik zeg dat ik klaar ben met hem dan zegt hij ik niet met jou! Hij spreekt mij alleen maar tegen! AlS ik zeg dat mijn geduld op raakt dan zegt hij dat ik me niet zo moet opwinden!

Als ik het heb over openstaan voor nieuwe mensen dan zegt hij, praat toch niet zo, soms wil ik mijn haar uit me hoofd rukken van de koppijn! Nadenken, wat zegt hij nou eigenlijk?

Straks ga ik verder en kom ik iemand tegen, en dan zegt hij dat ik iets meer geduld moest hebben.. :(
    Straks wacht ik op hem en komt hij nooit.. Ik weet echt niet hoe ik moet handelen zonder dat ik ergens spijt van krijg.

Dat we intiem zijn is een hele stap.. Hij zegt altijd dat hij niet kan geloven dat mensen met elkaar naar bed gaan alleen voor de dol! Hij zegt met iemand naar bed gaan moet in mijn ogen iets betekenen anders doe je het niet..

En daarom ben ik zoo verdomd in de war... Grrr, zucht als ik duidelijk weet wat hij wil dan kan ik echt verder met mijn leven.

5. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ja, en ik snap niet waarom je jouw geluk en leven laat afhangen op wat hij wil. Hij gaat nooit een beslissing nemen namelijk. Dit is echt een rode lijn in je "relatie" met Erwin namelijk ...

6. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Jawel hoor, als hij een ander tegen komt die het wel waard is in zijn ogen...

7. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Nou daarom, en dat zal niet een beslissing zijn die in het voordeel van Damiana gaat uitvallen, dat is het probleem namelijk ... Erwin is niet eerlijk daarin, hij vind het wel prima zo. Af en toe kan ie z'n "kwakkie" kwijt omdat ze het maar al te graag wil. En daar maakt hij misbruik van. Damiana is een dankbaar gebruiksvoorwerp.

Het wordt echt tijd dat Damiana gewoon voor haarzelf kiest, maar ze doet dit nu al ruim 1,5 jaar. Laat hem gewoon vader zijn voor Cris en that's it ...

8. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Ik heb nu het hele topic gelezen en wat ik me nu afvraag is: wat had je gedaan als Chris er niet geweest zou zijn?
    Ik weet het, het is niet van teopassing en dan zou de situatie er niet zo uitzien. Maar stel je het eens voor, dat Erwin zo zou doen zonder dat er een kind in het spel was. Had je dan ook op hem 'gewacht'.
    Het enige wat ik denk is, hij gebruikt je. Zodra hij een ander tegen komt, die voor zijn gevoel de liefde van zijn leven is, dan ben jij alleen nog maar de moeder van zijn kind.
    Ga lekker genieten van je leven! Ga 'op zoek' naar een man die je alles wil en kan geven! Ik ken je niet, maar je verdient dit niet.

9. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Als hij voor jou gevoel weer is uitgestapt terwijl jij nu toch echt duidelijkheid wil, moet je hem echt voor de keuze stellen: of hij wil een relatie of niet! En begrijp me niet verkeerd ik weet als geen ander hoe moeilijk dat is! In mijn situatie is het zo dat we het allebei rustig aan willen doen, en idd hij misschien meer dan ik. Maar dat accepteer ik want ik vind de stempel 'echte relatie' momenteel nog niet zo belangrijk. Ik weet wat wij met elkaar hebben, en dat dat in zowel mijn ogen als zijn ogen een relatie is. Maar voor de mensen om ons heen willen we het nog even rustig houden, ook omdat er nog meer kinderen in het spel zijn. Ik denk dat je puur op je gevoel moet afgaan en kijken of je nog in deze onzekerheid wil leven. Als jij niet echt de volste overtuiging hebt dat het wel goed komt tussen jullie en hij jou niet die duidelijkheid wil geven dan zou ik voor mezelf kiezen!

Deel Deze Pagina