ik heb me laten pendelen door angela daar kwam uit dat ik nu zwanger moet zijn en van een meisje ik ben wel vanaf woensdag misselijk wil veel slapen steeken onder in me buik en kan zomige eten niet meer ruiken dat stenkt het en ik heb een pup als hond en daar zijn we mee bezig on zindelijk te worden kon ik eerst ook het poep op ruimen en nu ook niet meer ga over me nek ik hoop dat ze wel gelijkt heeft en ik moest pas over twee weken een test doen dan was die positief mvg winniethepoeh19
pendelen is maar een indicatie,komt het uit heb je geluk. als het alllemaal had moeten uitkomen dan had ik al tig kinderen gehad en was ik zwanger geweest van een 15ling (heb me vaak door diverse laten pendelen)
veel mensen zijn misselijk voor een eisprong. en 5 dagen voor je ei kan je nog niet zwanger zijn. Dus daar komt de misselijkheid niet vandaan. Tuurlijk hoop ik wel dat je pendel uitkomt!
ik hoop het wel natuurlijk dat het zo is want 1 juli heb ik een miskraam gehad en dat heeft ons best wel geraakt en vooral me vriend die was er echt kapot van die is helemaal weg van kleine kinderen maar ik moet nog een week en dan kan ik testen volgens angela dus ben beniewt of ze gelijk heeft mvg winniethepoeh19
hoi lot ik was 2 augustus on geworden 4 augustes was weg en en van af 9 augustus heb ik het al dat ik zo misselijk ben en moe en steeken in me buik en kan somige eten niet meer eten en ruiken want wordt nog erg en denk als ik moe plassen nou heb ik het gevoel dat ik wel een halfe liter plas mvg winnietepoeh19
meisjes pls laat je niet te veel meeslepen met het pendelen het is maar een gok want de meesten komen niet uit blijf met beide beentje op de vloer staan hoor succes
Je zou al heel wat duidelijker overkomen als je je aan een paar simpele grammaticale basisregels zou houden. Jawel, hoofdletters en leestekens worden nog altijd gebruikt. En alsjeblieft, probeer ook even op je spelling te letten.
Sorry, maar ik kan het ook even niet meer volgen. Je denkt zwangerschapstekenen te hebben terwijl je eisprong pas over 5 dgn zou zijn?! Dan kún je nog niet zwanger zijn en dus al helemaal nog geen zwangerschapsverschijnselen hebben. Deze krijg je pas op z'n vroegst een aantla dgn na de eisprong als de innesteling heeft plaatsgevonden. Ik bedoel het niet verkeerd hoor, maar ik denk dat je ook dingen kunt gaan voelen omdat je je gek laat maken door die pendel.
Juist, daarom is dus nuchterheid geboden...... Ennee...wees wel voorzichtig met iemand op zijn grammatica te wijzen....sommigen onder ons hebben last van dyslexie.....dus kunnen die er soms niet zo veel aan doen dat het niet helemaal klopt. Maakt ze niet minder aardig overigens....
Mijn vriend heeft dyslexie.... Dus ik weet uit ervaring hoe dat kan aankomen, als je daarom wordt veroordeeld...
Sandra, fijn dat jij de opmerking al hebt gemaakt. Waarschijnlijk is het idd niet lullig bedoeld, maar woorden kunnen voor sommigen zo hard overkomen en we zijn nou eenmaal niet allemaal letterkundigen...... maar winniethepoeh...als je idd nog je eisprong moet hebben meid, dan ben ik het met de andere meiden eens, dan kun je nog niet zwanger zijn. als je toch twijfelt of je laatste menstruatie wel echt dat was kun je er altijd een test tegenaan gooien om te kijken of dat je klachten verklaard, maar anders ben ik echt bang dat ze met iets anders, een griepje of zo, te maken hebben. Succes. Liefs, Daan
Ik zit ook te twijfel of het wel was .ik was 2 augutus on geworden en 4 augustus was het al weer weg .en normaal ben ik het wel een week dus ik wacht nog ff twee dagen. is het dan nog zo dan ga ik een test doen mvg winniethepoeh19
Als je twijfelt of je vorige menstruatie wel een echte menstruatie was, zou ik gewoon een testje wagen. Want dan zou je daar nu wel genoeg HCG voor moeten hebben. Als de test negatief is, zou ik gewoon deze cyclus afwachten. Succes.....
Wad bedoel zei nauw? Kom nou zeg..we zitten hier op een zwangerschaps forum...niet op een online curcus voor grammaticale basisregels! Hier gaat het maar om 1 basisregel...toch!
sorry vind het ook een beetje flauw. Het gaat hier over om zwanger te worden en niet om nederlands te leren. Als we over het schrijven al op elkaar gaan vitten nou gezellig dan
ik heb het ook moeilijk met schrijfen ik vond ook niet leuk dat ze zo reageerde ik wist niet wat me overkwam toen ik dat leesde maar ben blij dat jullie er mee eens zijn over het schrijfen als we het maar begrijpen daar gaat het toch om mvg winniethepoeh19