zooo onzeker!!! help!!

Discussion in 'Zwanger worden' started by nancy23, Aug 16, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nancy23

nancy23 Actief lid

Aug 15, 2005
    150
    0
    0
    hoi allemaal
    ik ben nu ruim een jaar bezig voor een eerste kindje :( , de eerste paar maanden ben ik ook actief geweest op het forum maar voor mezelf was het beter om even afstand te nemen.
    dat heb ik gedaan en ben er de afgelopen maanden ook minder mee bezig geweest.
    maar nu vraag ik toch jullie advies?
    ik heb mijn nod gehad op 27 juli dat was keurig 1 dagje tevroeg maargoed toch netjes.
    nu is het volgende normaal gesproken ben ik altijd goed ziek als ik ongi wordt vooral veel buik en rugpijn en zo dat er ook echt pijnstillers aan te pas moeten komen :( .
    nou dat was deze keer dus niet zo! ik voelde het niet eens aankomen kwam er inene achter op het toilett! :evil:
    nou ben ik voor mijn gevoel redeleijk normaal ongi geweest en gewoon 5 dagen. maar nu werd ik in de week erna ziek d8 ik :rolleyes: ?? ik had diarree en was de eerste paar dagen flink misselijk en daarna alleen s'morgens en s'avonds. dit heeft een anderhalve week geduurd, 1 keer diarreeremmers gebruikt en toen was dat inene over en nooit geen last meer van gehad, en de misselijkheid is nu ook weg. ;)
    maar nu heb ik dus al een week last van mijn borsten, het voelt alsof ze beurs zijn aan de zijkanten. :rolleyes:
    dit heb ik normaal ook een paar dagen voor mijn nod ,maar dat duurt nog drie weken vanaf dat het begonnen is. mijn nod is nu 24 augustus dus dat duurt nog even.
    voorderest heb ik een week ofzo last gehad van duizeligheid maar ik d8 dus gewoon dat ik ziek was maar nu twijfel ik toch weer want ik heb s'avonds een hele opgezette buik, zo erg dat ik mijn broek open moet zetten :oops: . ook dit heb ik normaal gesproken pas een paar dagen voor mijn nod. dus aan de ene kant twijfel ik ,maar aan de andere kant denk van als ik niet ziek was en dit zijn eerste symptomen dan zou het een zwangerschap van de vorige maand moeten zijn, en zou ik dus ongi zijn geweeat tijdens een zwangerschap :( ? en ik heb vorige week donderdag ook gewoon een ovulatie test gedaan en die gaf ook gewoon een streep!
    dus ik ben even de weg kwijt! :(
    thnx dat ik mijn hart hier even heb kunnen luchten! :D

liefs nancy

2. mummy

mummy Bekend lid

May 26, 2006
    664
    0
    0
    Ik kan je geen zinnig antwoord geven op je vragen, maar ik duim voor je dat je zwanger bent/snel wordt...

3. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Heb je al een zwangerschapstest gedaan??

4. lot

lot Actief lid

Feb 21, 2006
    401
    0
    0
    grafisch ontwerper eigen bedrijf
    Brabant
    volgens mij kan je geen eisprong krijgen op het moment dat je zwanger bent. Er zijn wel testen geloof ik die een eisprong aangeven terwijl je zwanger bent. Persona doet toch ook zo iets? Gooi er een zwangerschapstestje tegen aan en je weet het zeker. Verder niet al te druk om maken. 1 of twee keer per jaar ben ik ook minder ziek als anders.

5. daan75

daan75 Actief lid

Aug 7, 2006
    373
    0
    0
    randstad
    sommige ovu testen geven schijnbaar ook een streep als je zwanger bent.
    ik zou er een test tegenaan gooien, dan weet je het meteen en is ie negatief, dan was het waarschijnlijk ' gewoon' een griepje.
    de extreme hitte heeft ook veel met ons lijf gedaan, dat kan ook de omvang van de ongi beinvloed hebben.

succes meid,
    Liefs,
    Daan

6. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Het enige wat je kan doen is testen.

Even off topic: ik ben nu iets meer dan 5 weken zwanger en heb nadat ik wist dat ik zwanger was een ovutestje gedaan voor de grap en die gaf megamega positief aan....LH hormoon zal dus ook tijdens zwschap worden aangemaakt.

Share This Page