Hallo Meiden, Grrr... Ik baal:x Ik vroeg me af of er iemand is die ook bij Eneco zit en ook GEEN jaarnota heeft ontvangen?! Ik kwam er vorige maand achter dat er al 3 maanden geen betalingen waren verricht. (heb nl. automatische incasso) Dus ik gebeld en de dame van Eneco vertelde mij dat de jaarnota's allang verstuurd hadden moeten worden maar dat daarmee wat mis was gegaan (dat was nl. de reden dat er al 3 maanden niks afgehaald was, omdat onze maandbedrag aangepast moest worden).. en dat ik met een paar dagen de brief kon ontvangen. Dus ik wachten en heb nog steeds niks gehad..(ongeveer 3 weken terug) Dus ik maar weer gebeld.. en toen werd me verteld dat die inderdaad nog niet verstuurd was maar dat die man wat moest invoeren dus dat ging die nu meteen doen.. maar het kan nu nog 2 weken duren voordat ik de brief heb en dan weer verder kan! Zag die bimbo dat de vorige keer dan niet dat ze wat moest invoeren:x?!?! Maargoed ik kan dus een hele leuke rekening verwachten van Eneco Maar was benieuwd of nog iemand hier te maken heeft gehad?! En ik ga in het vervolg goed opletten of alles echt betaald is.. Wat voor mij het nut van de automatische incasso dr afhaalt maargoed! Liefss!!
Dat schiet idd niet echt op. Wij hebben vorig jaar onze afrekening al gehad. Dus kan je daar niet mee helpen. Het is namelijk niet bij iedereen op het zelfde moment dat de afrekening is. Succes ermee
Hee Aisha, Dank je voor je reactie! Ik zie het vanzelf wel.. het is wel balen daar gaat ons vakantie geld.. maarja..als ik had opgelet was het niet gebeurd Ze hadden het er over dat het bij veel mensen fout was gegaan.. dus dacht mischien is er hier nog wel iemand.. We wachten de brief af.. X
Ik heb mijn afrekening ook op een ander moment dus kan je niet helpen. Zodra ik het berichtje krijg voor de meterstand (en dit doorgegeven heb) check ik wekelijks Mijn Eneco of de jaarrekening al klaarstaat. De laatste afrekening heeft bij ons langer geduurd dan de vorige (in Mijn Eneco heb je een overzicht van de afrekeningen van afgelopen jaar) dus ik heb toen gelijk gebeld waar de afrekening bleef. Werd me toen verteld dat ze achterstand hadden.