Het is mij overkomen dat ik na een vruchtbaarheidsbehandeling een heel licht streepje Had. Hcg van 2, was officieel niet zwanger en kreeg ook 'menstruatie'. Twee weken later bleven ovulatietesten drie dagen achter elkaar positief. Toch HcG test gedaan en echt positief. Is helaas niet goed gekomen. Niets te zien op de echo, en Hcg nam langzaam af. Artsen dachten aan bbz die in vroeg stadium mis ging. Maar men bleef het een raadsel vinden van de negatieve bloedtest aanvankelijk. Oh ja, de kruidvat test reageerde dus ook bij Hcg van 2. Bij jou klinkt het wel anders. Hoop dat je snel zwanger wordt!
Toch wel interessant dat de kruidvattest positief is geworden van zo weinig hcg. De menstruatie die ik de afgelopen dagen had is veel minder dan ik ooit heb gehad. De testen zijn nu wel eindelijj negatief. Bedankt voor je reactie
Botervliegje, is er bij jou op hcg geprikt de tweede keer of was het ook alleen met testen zichtbaar? Groetjes Ran
Ja, eerst in het ziekenhuis met een normale test en daarna bloedtest. Was toen 412 oid. Te laag voor tegen de 7 weken... Ging daarna langzaam naar beneden. Op de dag dat HCG nul was kreeg ik weer een eisprong, was ook al zo bijzonder.