Hi, zoals jullie kunnen zien ben ik weer zwanger na de geboorte van Merel* op 28-06-07. Nu is het zo dat ik niet had gedacht zwanger te zijn omdat ik krampen onderin mun buik had,toch zwanger! Nu ben ik gister een klein propje verloren,donkerbruin en vanaf vanmorgen helderrood bloed,het wordt ook wel wat meer? Ik kan pas dinsdag terecht voor een echo maar ben zoo onzeker nu,zou het mis zijn of niet,de kans is 50/50 zei de VK,tsja dat weet ik ook! Heeft iemand dit ook zo meegemaakt toevallig? Ik hoop dat iemand een antwoord heeft,niet dat het bij mij dan ook zo is maar om te horen of het een miskraam was of niet? Liefs Dais.. -x-
Hoi Daisy, Zelf heb ik het twee keer meegemaakt. Met een rottige afloop. Ik zat heel erg te twijfelen of ik dit wel moet typen, maar ik zag dat je nog geen enkele reactie had gehad en dan kan ik me voorstellen dat dát dan ook aan je gaat knagen. Ik ken trouwens ook iemand die veel bloed is verloren in het begin van de zwangerschap en bij wie het gewoon goed is afgelopen. Echt 50/50, dus. Ik wens je veel sterkte met wachten tot dinsdag! Liefs, Renée
Dank je wel Renee! Had jij precies hetzelfde? Tsja ik kan wel blijven denken dat het goed is tuurlijk maar ergens denk ik dat het niet oke is.. Ik ben blij dat je iig wel eerlijk bent,dank je! -x-
hey meissie ik wil je ook niet bang maken en weet dat zon berichtjes niet leuk zijn maar heb 20 okt ook een propje verloren en daarna meer bloed. heb je het propje nog of heb je het doorgespoeld want ze kunen daaraan zien of het iets is of niet. maar idd de vk zeggen dan 50/50 maar hoop voor je dat het natuurlijk goed blijft zitten maar je moet er rekening mee houden dat als het fout is dat je wel wat meer bloed verliest(verschilt per persoon) maar niet meer als 2 maandverbanden vol en houd meestal minimaal een week aan . mijn vriendin heeft ook een mk gehad en bloed verloren en ze is nu voor de 2 keer zwanger en heeft al 3 keer bloedverlies gehad en ze is nog steeds gezond zwanger en is al 19 weken dus het kan heel raar lopen. maar wat jij vertelt heb ik ook zon beetje gehad. sterkte en veel succes en lees wel hoe t gaat. groeten joyce
Bij mij zeiden ze het ook dat het 50/50 was. Helaas ging het de verkeerde kant op telkens. Helderrood bloed is vaak wel een minder goed teken helaas. Sterkte en ik ga duimen dat het toch goed zit.
Ik vind het echt fijn om te horen hoe het zit,het is tuurlijk niet leuk maar dan hou ik er rekening mee.' Ik heb het niet bewaard nee,wel goed gekeken en was donker slijm? Dus als het mis is dan houdt het bloeden langer aan en als het nu stopt met bloeden? Alvast bedankt, en kl*te ook voor jullie dat het zo is afgelopen..... Liefs Dais.. -x-
Lieve Dais, ik vind het echt zo rot voor je. Juist nu we samen zijn uitgerekend. Ik zal echt voor je duimen dat alles goed is. Ik heb meerdere malen gelezen dat je gevoel anders zegt. Niet om je bang te maken maar vaak is het dan ook zo. Alle sterkte dinsdag en je weet het we zijn er allemaal voor je. Alle juli 2008 mama's leven met je mee! Liefs Senninha
Hi,erg lief van je Sen! Het bloeden is niet gestopt dus ik heb het idee dat dit niet goed kan zijn! Mijn gevoel heeft me al vaker in de steek gelaten dus dit sterk gevoel wat ik nu heb/had(weet ff niet meer)kan ook goed niks betekenen,ik hoop tuurlijk van wel,we moeten afwachten tot dinsdag ,meer kunnen we toch niet doen,al lijkt het wel heel ver weg! Hartstikke lief van je meid! Doe alle juli mama's maar de groetjes van mij en hopelijk mag ik weer gezelli met jullie mee komen kletsen...... Rustig aan he! Liefs Dais.. -x-
wat hey meiss wat lees ik nu bloedverlies.. ik hoop echt dat het alsnog goed blijft gaan meid ook met bloedverlies kun je nog zwanger zijn en blijven ik ga heeeeeel hard voor je duimen [-o< [-o< dikke knuff
Lees dat je nu nog bloedverlies heb. Hoeveel? Blijft het evenveel? wordt het meer? Nogmaals, ik duim voor je dat het goed blijft gaan!
Dank je wel Caruli en Melis! Het bloedverlies is er idd nog steeds! Het is best veel,ook nog steeds helderrood,ik zit te denken dat propje dat ik verloren ben zou dat misschien het vruchtje geweest zijn en heb ik nu dan m'n menstruatie? Ik weet het ook allemaal niet,maar aangezien het niet minder wordt ziet het er niet best uit! Liefs Dais.. -x-
jeee meid het klinkt idd niet zo best kan idd vruchtje zijn geweest maar ik hoop echt van harte dat het nog goed zit ik ga duimen en aan je denken meid laat je wat weten? **knuff**
Daisy, dit klink allemaal niet zo goed, ik hoop dat het nog een goede afloop zal hebben. Ik zal een kaarje voor je branden. Dikke knuf Naatje
hey meissie je hebt nog niet je menstruatie dit is echt nog van de zwangerschap of is van de zwangerschapmaar vanaf de dag dat het vruchte is afgekomen meot je weer gaan tellen zeg maar maar na een mk kan het allemaal weer veranderen je cyclus.. idd boed verlies hoeft niet altijd slecht te zijn maar ze zeiden tegen mij ook bruin niet slecht was maar was bij mij achteraf wel en idd als je veel bloed blijft verliezen kan het zo zijn hoop voor je tuurlijk van niet maar het is echt dat het twee kanten op kan gaan. wanner heb je cho ook alweer maar duim voo rje succes groeten joyce
Hi, ik heb dinsdag om 11.50u echo....... Wat moeten we toch lang wachten eigenlijk he of is dat altijd? Wat ik me ook afvraag,zou ik nu een test kunnen doen en dan zien of ik nog zwanger,dmv,kleur van de streep? Thanks for reactions! Het is zo spannend he,ben er gewoon misselijk van,net of mun keel dicht zit! -x-
Hoi Dais, Ik denk dat de streep naar mate je HCG gehalte daalt ook lichter wordt en uiteindelijk niet meer zichtbaar is. Wil je nog een test hebben ? Heb er eentje over. Pb me anders maar voor je adres stuur ik hem vandaag nog op heb je hem morgen. Liefs Senninha
Lieve dais, ik weet niet wat ik moet zeggen, dat het afwachten is tot dinsdag... ik wil je alleen ff een knuf brengen...
Hai Daisy, Ook ik hoop van harte dat het de goede kant op gaat! Zelf heb ik 2 vroege miskramen gehad en had al een negatieve test op de eerste dag van de bloeding... Dus het kan wel wat zeggen, alhoewel hij natuurlijk vanwege de HCG in je urine ook nog positief uit kan slaan. Overigens was ik na de 2e mk wel meteen weer zwanger, en dat ging wel goed. Leef met je mee meid! (Heb met tranen in mn ogen je verhaal over Merel* gelezen, en vind je erg sterk!) groetjes, Marit
jeetje meid ik hoop dat het goed gaat Ik heb toen ik 5 week zwanger was ook bloedverlies gehad van 4 uur lang.er zijn heel wat maandverbanden door heen gegaan toen.En ik ben nu ruim 18 week zwanger dus het kan ook goed gaan.