Moest op 18 december ongesteld worden...ben nu dus 4 dagen overtijd Afgelopen donderdag 11 december had ik een druppeltje bloed met afvegen en daarna niks meer Dat zou mogelijk een inesteling geweest zijn Want mijn temp ging toen ook wat naar beneden Maar ik verlies nu al 8 dagen (vanaf vorige week zaterdag) wat bruin...niet veel en dat is dus ook alleen met afvegen Ik vind dit heel vaag en ik kan dit toch niet als ongie berekenen Want dan moet het toch echt helder rood bloed zijn! Ben voor de rest ook heel erg moe, ik eet meer en ben na het eten misselijk (niet elke keer), moet vaker plassen en de grote boodschap gaat de hele week ook al moeilijk Last van lage rugpijn Heb ook hoofdpijn, terwijl ik daar nooit last van heb Maar geen zere borsten..terwijl ik daar de laatste maanden wel last van heb als ik ongie moet worden Ben soms duizelig als ik opsta En ik temp ook, en daar gaat de temp weer omhoog dus als het aan mijn temp zou liggen...zou ik eventueel zwanger kunnen zijn Maar dat bruinverlies weerhoudt me ervan om te testen Heb het tempkaaartje ook in mijn album staan Nou de laatste 2 dagen haast geen last meer van rose/bruinverlies Maar wel een ongie gevoel gehad...en nu weer nergens last van en als ik zwanger ben..moet ik dan de ha of de vk bellen...of allebei? Want de een zegt dit en ander zegt weer dat
Mijn temp is nu 3 dagen hetzelfde...36.64 Heb nou ook weer een heel erg ongie gevoel...en vanmorgen weer wat rose/bruinverlies dus het is echt verwarrend...dat rose/bruinverlies weerhoudt me toch eigenlijk tegen om te testen Waarom weet ik eigenlijk niet...maar mijn gevoel zegt dat ik gewoon ongesteld word
Hoi Senna04, ik snap je onzekerheid, maar dit is toch wel echt weg te nemen door te testen! Doe het maar gewoon, dan kan je ongie wellicht ook wel gewoon doorkomen, want soms door de onzekerheid reageert je lijf ook anders. Ik hoop dat je test positeif is, maar zoniet, dan weet je dit ook. Mocht je zwanger zijn bel maar gewoon de verloskundige hoor. Je hebt geen verwijzing nodig. Je HA kun je altijd later nog inlichten dat je zwangr bent. Groetjes Brigitte
Ja dat weet ik dat het alleen door testen kom te weten En mijn temp is ook weer omhoog gegaan...dus dit wijst niet op een ongie Want dan gaat ie altijd naar beneden en ook flink Maar toch hou dt dat bruinverlies me op een of andere manier tegen En ik heb vanaf dag 26 bruinverlies en zit nou op dag 37 Daarom snap ik het niet maar goed..want heb dit nooit gehad Maar ik zal van de week wel ff een test doen En weet jij misschien iets voor de misselijkheid...drink nu af en toe wat cola en dan gaat het meestal wel even over Maar ja volgens mij is cola ook niet altijd goed toch? Dank je wel dan bel ik gewoon de verloskundige
Ik heb op getest: 30 dec: 13 dgn overtijd...test Nega 2 jan: 16 dgn overtijd...test Nega ik snap er nou helemaal niks meer van...heb nu echt gevoel dat ik ongie ga worden Maar dat het op de een of andere manier niet doorzet en heb nou ook erg veel last van afscheiding Ik las laats in een paar topics Dat er vrouwen zijn die heel laat posi testen Komt dit vaak voor? Ik haal nu van alles in me hoofd... Kan de ha dit wel testen door middel van een zw test of bloed test?