Ik kon me niet beheersen.... Eigenlijk mag ik pas woensdag komen om bloed te laten prikken, maar ja..toch getest. Maandag 2 weken geleden heb ik pregnyl gezet, 10.000 eh, en nu vandaag (13 dagen later) heb ik een licht positieve test. Kan het nog van de pregnyl komen?
Het duurt ongeveer 10-12 dagen voordat 10.000 IE Pregnyl uit je lichaam zijn. Je zou dus zeggen dat de Pregnyl er nu uit moet zijn en dat het om een zwangerschap gaat, maar het is een beetje op de grens. De een breekt het langzamer af dan de ander. Ik zou morgen of overmorgen nog eens testen. Succes!
Ik heb hetzelfde. Ik heb echter 5000 eenheden Pregnyl gehad en aanstaande dinsdag is het 14 dagen na IUI. Morgen is het 14 dagen geleden dat ik de Pregnylprik heb gehad en ik heb afgelopen nacht licht positief getest met Kruidvat 2 voor 5 euro (zie IUI-topic en topic Vage en duidelijke zwangerschapstesten onder Zwanger Worden). Ik hou zelf nog een slag om de arm en test over een paar dagen gewoon weer. Ik hoop dat ik niet alsnog ongi ga worden.
...blijft spannend allemaal... Bedankt voor de reacties!! Ik probeer het morgen gewoon nog een keer. Ik laat het jullie weten!
5000 IE waren er bij mij ook na een 8 dagen uit, heb toen getest om te kijken of de KV test helemaal wit was....dat was zo.... rond NOD dus posi test! succes meiden!!!
Hey meiden, ik had beloofd nog ff terug te komen. Vanmorgen weer een testje er tegenaan gegooid..dag 15 dus, en nog steeds een positieve test. Morgen de beruchte bloedtest maar het lijkt allemaal goed!! Ik vind het zooooo spannend!!
Nou, net de uitslag binnen van het ziekenhuis! Aangetoond zwanger........ik ben zoooooo blij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!