buitenbaarmoederlijke zwangerschap na terugplaatsing?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door s1986, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. s1986

s1986 Niet meer actief

Misschien een stomme vraag maar vroeg me af of je een buitenbaarmoederlijke zwangerschap kan krijgen na een terugplaatsing? T eitje word niet bevrucht in de eileider en zit direct op de goeie plek maar kan hij niet per ongeluk terug gaan zeg maar?:)

2. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Weet je dat ik eerder ook bang was dat ik evt een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zou krijgen.
    Maar toen heb ik mezelf heel hard uitgelachen dat dat niet kon, omdat het in de baarmoeder terug word geplaatst.
    Toen ik dat verhaal aan anderen vertelde reageerden die ook lacherig...

Dus het lijkt mij niet, maar misschien heb ik het wel helemaal mis.
    Ben je daar (ook) bang voor?!

Liefs

3. s1986

s1986 Niet meer actief

Ja een beetje bang dat het dan lukt en het op de verkeerde plek zit zeg maar... Ben niet de enige die zo denkt gelukkig;)

4. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Ja, het kan wel. Het bevruchte eitje kan na tp de eileider weer in gaan zeg maar (kans is zelfs ietsje groter dan bij een natuurlijke bevruchting omdat het bevruchte eitje redelijk hoog in de baarmoeder wordt teruggeplaatst).

Hebben ze het hier tijdens de voorlichting niet over gehad? Het komt echt niet heel veel voor hoor, maak je niet te druk. Daarnaast wordt je als je zwanger bent meestal de eerste weken goed in de gaten gehouden door het ziekenhuis en zullen ze je dus bij een rare hcg-waarde (die is vaak te laag bij buitenbaarmoederlijke zwangerschap) opnieuw laten prikken na een paar dagen.

Maar echt, komt niet veel voor, de kans dat ie goed innestelt is vele vele malen groter dan dat ie in de eileider terecht komt. Succes met wachten..... eindeloos he, die wachtweken?

5. s1986

s1986 Niet meer actief

Nou pfff inderdaad 1 dag lijkt 1 week;) Maar heb een paar goedkope testjes besteld en begin er morgen mee en dan vrijdag 1 en dan zondag weer...hahahaah erg he

Deel Deze Pagina