Hallo meiden! FF mn verhaal kwijt. Vorige maand een vmk (ong 6-7 wk) dus ik weet niet precies hoe mn cyclus is . Als ik er vanuit ga dat de vmk de eerste ongi-dag is zou gisteren mn NOD zijn. Ben (nog) niet ongi. Zowel zondag als vandaag een test gedaan (2v5)..meer negatief kunnen ze gewoon niet zijn. mijn lichaam houdt me misschien voor de gek, want ik heb wel pijnlijke boobs of ik zou er helemaal nooit vanuit mogen gaan dat mn cyclus na de mk meteen normaal is. Ik wordt er echt gek van...Herkent iemand dit?
Cyclus na een mk kan wel eens langer duren hoor en ook wel eens een eisprong overslaan... moeilijk hoor. Veel succes in ieder geval!
hey anneke, dank je voor je antwoord. ow. ..dat wist ik niet..wat teleurstellend...nou, op naar de volgende ronde dan maar denk ik
Ik heb mijn eerste ronde ook een vmk gehad, cyclus daarna duurde 31 dagen, en dat heb ik normaal echt NOOIT... Je cyclus komt niet gelijk op gang, dus je ei springt ook later... Heb je daar rekening mee gehouden met sex? Of sowieso wel genoeg geklust?
Je cyclus kan idd langer zijn. Vorige ronde heb ik ook een VMK gehad en d.m.v. ovu-testen kwam ik erachter dat mijn ei nu ook later is. Mijn cyclus duurt nu dus een dag of 4 langer. Liefs, DD
Voor mijn MK een cyclus van circa 28 dagen en na mijn MK heeft het 32 dagen geduurt, opzich nog snel.. maar er zijn meiden die soms een cyclus overslaan! Een miskraam kan de hormonen in het vrouwelijk lijf behoorlijk op hol laten slaan! Hopelijk wordt je snel ongi, zodat je weer waar je aan toe bent of een mooie posi test
Dank voor al jullie antwoorden. Ik wacht nog een paar dagen en doe dan nog 1x een test..gewoon voor de zekerheid Ik heb gehoord dat je na een mk extra vruchtbaar bent...weet niet helemaal of dat waar is Het valt me hier op dat er veel vmk zijn . Ik hoop voor ons allen op een positieve test en hou jullie natuurlijk op de hoogte van de uitslag.
Ow ja..enne volgens mij hebben er aardig geklust..dus stiekem vindt ik t toch weer erg spannend meiden! (al probeer ik natuurlijk normaal te doen omdat ik er niet teveel op wil hopen) Zucht...wat een gedoe he?
Hallo meiden. Super bedankt voor jullie berichtjes. Ik kreeg weer hoop en dacht dat mn ei misschien later was. Vandaag een test gedaan en positief Het is niet te geloven . Jullie hadden helemaal gelijk, mn ei was laat Voor alle meiden met een vkm is dit verhaal misschien een steuntje in de rug, het kan zo maar weer raak zijn Hoe gaat het verder met jullie? Liefs