ik heb hier steeds meer last van wat mijn slaap ook erg verstoord en ook regelmatig door moet opstaan m`n vriend word er ook niet blij van want ik blijf maar met mijn benen schoppen heb het nu soms ook in me armen, Heeft iemand hier ook last van en enige tips ?
Hier nog eentje! Vooral 's avonds, liggen mijn benen gewoon te schokken, niet normaal. Mijn liefste doet me dan, als het echt erg is, met olie mijn beentjes masseren, dat is dan al heerlijk. En voor de rest je benen veel omhoog leggen. Ook 's nachts, een paar kussens onder je matras. Het helpt redelijk. Succes! Groetjes Claudia
ik heb hier ook best wat last van sinds een paar weken. vooral als ik op een dag niet veel heb gedaan dus eigelijk lichamelijk weinig heb gedaan. ik heb nog niets gevonden wat echt helpt op dat moment, alles is steeds maar dat het voor heel even helpt. of ik moet elke dag heel druk zijn dan slaap ik heerlijk snachts maar heb niet voor niets verlof ik blijf dus even meelezen met dit topic of er meiden zijn die goede tips hebben. Liefs xx
bij mij hielp magnesium heel erg. je moet het alleen wel ff een tijdje slikken voor het gaat helpen hoor is niet van de een op de andere dag. maar ik hoor ook dat niet iedereen daar baat bij heeft. bij sommige werkt het niet, maar ja je kan het altijd proberen
Ik heb er ook veel last van gehad tijdens de zw schap. Bij mij hielp douchen voor het slapengaan (afwisseend warm en koud) en ook massage hielp wel, even de doorbloeding stimuleren...