Lieve meiden, ik heb dinsdag een vmk gehad. nu heb ik di en woe behoorlijk gebloed, gister een beetje, maar vandaag nog helemaal niets. is dit normaal? liefs Dina
Ja hoor als je net een paar dagen overtijd bent geweest is het eigenlijk minescuul Ik had met mn mk van 7.4 dagen ook maar 4 dagen bloedverlies waarvan 1 dag rood en rest wat slijm etc
oh gelukkig, ik was 2 dagen overtijd. dus het valt mee. ik ben wel erg veel verloren di en woe... dus mijn eisprong kan ook eerder zijn nu toch?
ik had bij de vmk-en van 5 & 5,5 week precies hetzelfde. Normaal een volle week ongesteld en toen bloedde ik maar vier á vijf dagen. De eerste twee dagen wel heftiger dan normaal. Ik denk dat je meer in kortere tijd kan verliezen. De eerste keer was mijn cyclus normaal en nu is mijn eisprong een paar dagen later. Bij latere miskramen was mijn eisprong soms zelfs weken later. Je kan er eigenlijk weinig over zeggen en het verschilt per persoon en keer heel erg. Normaal ben ik altijd heel regelmatig.
wauw, wat veel vlindertjes heb je al! loop je bij het ziekenhuis? kunnen ze je vertellen wat er aan de hand is? is het ook jullie eerste kindje waar je voor gaat? Liefs Dina
Ik weet niet wat ik heb mee gemaakt. Maar ik heb een keer mee gemaakt dat ik 4 dagen te vroeg ongi was geworden en was het ook maar 3 dagen. Heb ik dan een Mk gehad? Pfffffffff Het lijkt allemaal wel ingewikkeld. We gaan door met de volgende ronde.
hai jackie, hmm geen idee. ik weet dat ik een vmk heb gehad omdat ik positieve zw testen had, daarna een steek had en ineens veel bloed verloor toen ik 2 dagen overtijd was. maar het zou best kunnen. als je normaal gesproken een regelmatige cyclus hebt...
nou ga daar nie vanuit dan moe ik er wel heel veel hebben gehad met dagen overtijd etc. test gelukkig niet vroeg
Dan word het zaad bwerkt en word het ingebracht bij de gyn dus dat is het zaad al een stukje verder op weg zeg maar en daarbij slik ik hormonen en spuit ik om mn ei te timen