Hi meiden, Ik heb af en toe dikker slijm wat op eiwit lijkt waar je draden van kunt trekken, maar 14 dagen daarna geen ongi. Nu heb ik het ook weer, maar dat zou erg vroeg zijn. Gisteren hebben we geklust. Kan er dan nu nog sperma zitten? Of zit dat al binnenin of juist er helemaal uit? Wat een vraag!!!
idd wat een vraag! haha het kan het alletwee wel zijn hoor.. niet AL het zaad komt er in 1x uit.. al lijkt dat wel zo natuurlijk.. maar je hebt ook voortekenen van je vruchtbare slijm.. weet niet precies hoe dat ook alweer zat maar dat kan je op internet makkelijk terugvinden! succes meid
Als je twijfelt of het sperma of vruchtbaar slijm is, dan is het vaak sperma of slijm van jezelf. Eggwhite is echt veel dikker dan sperma. Sperma plakt heel erg aan je vingers, eggwhite niet. Het is trouwens niet zo dat je 14 dagen na eggwhite ongi wordt hoor! Eggwhite geeft niet je eisprong aan, enkel je vruchtbare dagen. Het zegt niets over wel of geen eisprong. Ik weet trouwens uberhaupt niet of je met pco wel een eisprong hebt, vaak niet namelijk. Of heb je nu clomid?
Als je PCOS hebt, dan heb je veel vaker slijmverlies dan een normaal iemand en vaak duidt dat ook helemaal niet op een eisprong. Het is meer een hormonale kwestie. Om meer duidelijkheid te krijgen of je daadwerkelijk een eisprong hebt, zou je ovulatietesten kunnen doen. Maar helaas werken die soms ook niet als je PCOS hebt, dat zou je moeten uitproberen.
Ovu testen bij pco heeft geen nut, die geven vals positief. Dan kan je het beste tempen, dan zie je wel of je een eisprong hebt of niet.
Ik heb ook PCOS en ovulatietesten werken bij mij altijd wel goed! Maar ik denk dat dat per persoon weer verschillend is, want de test kan ook constant vals positief aangeven. Ik denk dat dat een beetje van je hormoonwaardes afhangt. Dreamer Wat moet jij vreselijk lang wachten voordat je met KID mag beginnen, zeg! Zijn die wachtlijsten altijd zo lang? Sterkte met het wachten!
Thanx allemaal. Die ovu testen werken bij mij niet. Volgens de gyn heb ik wel een eisprong maar niet iedere maand. We klussen wel altijd om de dag, dus wie weet lukt het een keertje.
Tata Ik hoop het voor je! Bij ons is het niet op de spontane manier gelukt, maar bij ons spelen ook nog een slechtere zaadkwaliteit & een bevruchtingsprobleem mee. Heel veel succes!
@Jippie: dit is nog de kortste lijst van heel NL geloof ik Kan je nagaan! We zouden eerst met november mogen starten, maar de wachtlijsten zijn heel snel opgelopen. Dus wéér 9 maanden wachten helaas. @Tata: om de dag is een goede tactiek! Zo kan je een eventueel ei zeker niet missen. Hoop dat het zo gaat lukken meis. Waarom krijg je geen Clomid eigenlijk?
Ik heb afgesproken om tot het einde van het jaar te proberen zonder chlomid. Heb waarschijnlijk wel af en toe een ei. Mijn cyclus wordt wel langer, vandaar dat ik nu naar een f. arts ga. Ben benieuwd wat zij gaat doen.