Raar vraagje....

Discussion in 'Zwanger worden' started by MissQ, Jun 12, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Volgens mij heb ik ergens gelezen dat het niet verstandig is om tijdens de vruchtbare dagen een vaginale douche te nemen. Het slijm dat nodig is voor de bevruchting wordt op deze manier weggespoeld, maar zeker weten doe ik het ook niet hoor.

2. MissQ

MissQ Fanatiek lid

Jun 3, 2006
    4,824
    1
    0
    Ook als je het een uurtje of 6 a 7 na de sex hebt gedaan?

3. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Ja je hebt gelijk hoor Lotte, alleen weet je wat het rare is.... Ik heb nooit last van slijm???

4. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

Jun 9, 2009
    432
    0
    0
    MissQ: ik denk na zoveel uur niet meer, maar sabrina79 heeft wel gelijk; dat geldt meer voor als je voor en/of net de sex doet, daarna maakt het lichaam snel weer nieuwe sappen aan :)

KimZaa: niet iedereen heeft dat slijm, of het uit zich anders, de een merkt het ook sneller op dan de ander...

5. MissQ

MissQ Fanatiek lid

Jun 3, 2006
    4,824
    1
    0
    Lotte; jij bedoelt toch dat slijm waar je "draden" mee kunt trekken als je het tussen je vingers doet en je vingers dan uit elkaar beweegd?

6. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

Jun 9, 2009
    432
    0
    0
    Ja inderdaad... dat slijm...
    Maar wat wil je ermee zeggen?

7. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

May 18, 2008
    4,779
    0
    36
    hey meiden

zat ff mee te lezen hier.
    wat een gedoe allemaal he, ook met die ovutestjes, heb er afgelopen maand 5positief gehad, maar waarschijnlijk geen eisprong, waardeloos dus...

maar missq ik neem ook clomid, het zijn inderdad pillen die je meestal neemt vanaf dag 3 t/m 7, en die stimuleren het groeien van een ei.maar weet jij of je uberhaupt wel of geen eisprong hebt van jezelf?tempratuur je ook?daar kun je namelijk ook goed in zien of je een eisprong hebt of niet.

nou meid suc6 ermee

8. MissQ

MissQ Fanatiek lid

Jun 3, 2006
    4,824
    1
    0
    @Lotte1981; wist niet zeker of jullie het over dit slijm hadden

@anoniempjuh; ik zou niet weten of ik wel echt een eisprong heb. Wij tempen ook niet. Ik heb 2 juli een afspraak bij de gyn, ga wel maandag even bellen of er wellicht eerder een plekje vrij is. Hoop dat ik van haar dan het een en ander te horen krijg. Hoe lang ben je al met Clomid bezig?

P.s.: Ik vind het fijn dat ik er eindelijk eens met andere meiden over kan praten. Met manlief doe ik dit niet, hij vind het best zo, een tweede erbij zou hij ook leuk vinden, maar het hoeft voor hem niet perse.

9. MissQ

MissQ Fanatiek lid

Jun 3, 2006
    4,824
    1
    0
    Zojuist een ovu test gedaan en deze leek donkerder dan die van gisterenmiddag.... vanmiddag nog maar een test eraan wagen. Heb ook net online wat nieuwe ovu testen en zw. testen besteld. We gaan nu met de kleine naar de dierentuin!

10. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

Jun 9, 2009
    432
    0
    0

Oww ik ben benieuwd hoe die dan vanmiddag is :)
    Ik hoor het wel!!

Liefs Lotte

11. onsukkie

onsukkie VIP lid

Jun 29, 2007
    6,874
    1
    0
    Monnickendam
    Als ik veel sex heb, dan zie ik dat slijm de hele cyclus niet, dat wordt dan denk ik vermengt met onze "lichaamssappen" en is dan niet zo draderig. Als ik weinig sex heb zie ik het wel soms, dus das lastig...

12. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

Jun 9, 2009
    432
    0
    0
    Inderdaad, dat heb ik ook, toevallig kon ik het deze maand wel heel duidelijk vinden omdat het helder was en niet wittig. Ondanks we voor die dag veel gesekst hadden.

13. MissQ

MissQ Fanatiek lid

Jun 3, 2006
    4,824
    1
    0
    Net weer een ovutest gedaan en deze was een heel stuk minder donker dan die van vanmorgen. Wellicht dat ik vannacht mijn eisprong had gehad ofzo, aangezien die van gisterenmiddag 12 uur ook licht gekleurd was???

Morgenochtend zal ik nog eens testen, als het goed is, is deze dan helemaal negatief.

14. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

Jun 9, 2009
    432
    0
    0
    Heej MissQ
    Stel dat je vanmorgen je piek had (dus positieve ovutest) dan heb je 12-36 uur later je ovulatie... dus zou zeggen vanavond even voor de zekerheid manlief bespringen :)
    liefs Lotte

15. MissQ

MissQ Fanatiek lid

Jun 3, 2006
    4,824
    1
    0
    :blush: dat had ik net al gedaan ;)

16. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

Jun 9, 2009
    432
    0
    0
    heel goed ;)

Ik zal voor je duimen !!

17. MissQ

MissQ Fanatiek lid

Jun 3, 2006
    4,824
    1
    0
    Haha, thx meis!!!

18. MissQ

MissQ Fanatiek lid

Jun 3, 2006
    4,824
    1
    0
    Hoe zit het trouwens met jou? Ik zie op je banner staan 7 dagen overtijd......

19. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

Jun 9, 2009
    432
    0
    0
    Oww met mij, ... ik weet het niet meer :(
    Heb vanmorgen niet meer getest,... ga morgen weer testen
    Ik had gister nog negatieve test... en voel me totaal nog niet zwanger ofzo... weet 1000% zeker dat ik mn ei heb gehad 3 wk geleden (echo bij gyn), heb weekje daarna heel licht roze slijm gehad maar te licht voor menstruatie (ook geen pijn of krampen gehad; nou dat kan niet bij mij, normaal ben ik doodziek) en was ook echt nog veels te vroeg, dus ik weet het echt niet meer. Huisarts zei dat als ie dinsdag nog negatief was ik even moest bellen voor verdere stappen. Het is mijn enige kans omdat ik hierna weer aan de pil moet ivm ernstige endometriose. Ik krijg wx operatie aan darmen/linker eierstok of moet starten met ivf, dus hoop erg dat het raak is...al vrees ik het sterk ivm negatieve testen :(

20. MissQ

MissQ Fanatiek lid

Jun 3, 2006
    4,824
    1
    0
    Och meiske, ik heb net ff snel gegoogled... chips he. Weet even niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik hoop dat het deze ronde voor jou raak is. Ik ga voor je duimen dat je morgen een positieve test in handen mag hebben. Als je 3 weken geleden je ei hebt gehad, op de hoeveelste dag daarna had je dan dat roze slijm?

Share This Page