Raar vraagje....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MissQ, 12 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    HOOO WACHT FF LOTTE????

Heb je een miskraam??? Ja sorry dat ik het zo vraag????

Liefs!!

2. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    Er is wel iets waar die hcg vandaan is gekomen,...
    maar dit is niet genoeg voor een normale embryo...
    het is een waarde wat net na bevruchting wordt gemeten...
    Of ik heb mn menstruatie gehad met heel licht roze slijm... (dus niet doorgezet) en heb al weer (zonder pijn) geovuleerd (kan me niet voorstellen)... of ik heb inderdaad iets wat niet goed is maar wel voorkomt dat ik ongesteld wordt maar niet goed doorgroeit...
    Dus ja soort van... miskraam misschien wel ja....(ik vind miskraam een woord dat je volgens mij pas hoort te gebruiken als je echt zeker weet dat je goed zwanger was,... en het dan verlies...en niet zo die eerst 2 weekjes... misschien een vroege miskraam dan...)

3. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Jeejte Lotte, wat erg zeg! Schrik hier heel erg van.

Een miskraam is miss een groot woord, maar jeetje dit heb jij weer:x:x

VERDORIE hee.... Ik wil je wel een vrituele knuff geven en heel veel sterkte wensen, want dit is echt niet fijn!!!!

LIEFSSSS

4. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    dank je wel...
    ik zit maar te peinzen hierzo over wat er nu kan spelen...
    ik snap het niet zo goed... hoop dat ik het mis heb...maar wil eigenlijk geen hoop meer zoeken zegmaar.
    ik heb tussentijds wel paar dagen heel licht roze slijm gehad... denk nu misschien toch wel menstruatie (kan haast niet maar goed...) 14 dagen daarna had ik weer 1 dag licht roze = afgelopen zondag),.... denk wat als dat nu mn ovulatie was... (niet gevoeld dit keer,....) bah wordt nu echt beetje gek van mezelf... maar dan kan het (kans wx < 1%) zo zijn dat die daarom 1 is... dat ik zondag al weer had geovuleerd... ach het zal wel niet... kans is nu groter dat ik gewoon een raar iets heb dat ingenesteld is wat weer weg moet...hopelijk komt dat dan snel naar buiten,...

5. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Hoi lieve Lotte,

Wat heeft de huisarts nu gezegd? Mag je naar de gyn voor het laten maken van een echo of moet je af blijven wachten? Ik vind het echt heel erg vervelend voor je meis. Ik knuff je virtueel.

Hier zijn net de duiveltjes gekomen, wat ik eigenlijk al verwachtte. Voel me er ook niet echt heel K onder, aangezien ik wel verwachtte dat het deze ronde ook niets zou zijn. Woensdag bij de gyn maar eens aanhoren wat we nu kunnen gaan doen.

Heel veel liefs voor jou,
    MissQ.

6. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    Oww jammer meid, dat ze toch zijn doorgekomen...Nou je mag woensdag naar de gyn.. hopelijk heeft hij goede ideeen ...

Ik heb de huisarts niet meer gesproken, assistente belde om de uitslag te zeggen... ik zei "ja die wist ik al"maar wat nu verder...
    Ik heb me er al wel bij neergelegd, hoop dat mijn duiveltjes ook snel komen... Maar misschien was dat roze toch al wel hele extreem lichte menstruatie... ik snap het dan alleen niet zo goed (te vroeg, te licht, geen pijn, geen PMS gehad ;))... ach ik zie het wel ik zet het nu wel van me af....bedankt voor je steun!!!

Jij heeeel veel succes met bezoek aan de gyn, ben benieuwd wat hij/zij zegt...

Liefs Lotte

7. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Heej Lotte,

Bij mij is de ongi weer zo goed als aan het einde aanbeland. Waarschijnlijk vandaag nog een beetje tobben met maandverband en dan kunnen we weer fris aan een nieuwe ronde beginnen. Deze dag is waarschijnlijk zo voorbij. Van het weekend feestje van manlief gehad en gisteren de hele dag op pad geweest, dus de rommel van zaterdag mag ik vandaag opruimen :( !! Straks even bij mijn manueel therapeut langs, sinds donderdag heb ik last van een stijve nek, dus hopelijk kan hij me even kraken en heb ik daarna geen last meer. En dan nog 1 dagje werken en dan is het woensdag. Ik ben heel benieuwd wat mijn gyn gaat zeggen of kan doen. Het is een schat van een vrouw dus ik hoop dat ze met wat goede ideeen aan komt. Miss moet ik vanaf vandaag eens gaan beginnen met ovu testen? Ik heb er 12 binnen gekregen... ;)

Hoe is het met jou? Bij jou al enig spoor van de duivels te bekennen?

Veel liefs,
    MissQ.

8. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Nou Lotte, vandaag is de dag! Vind het best wel spannend moet ik zeggen, geen idee wat ik kan verwachten bij de gyn. Ik heb iets voor 4 uur een afspraak. Laat het je vanaaf weten.

-x-
    MissQ.

9. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    Hoi Missq

En hoe was het gisteren bij de gyn??????

Hier nog geen ongi te bekennen, moest eigenlijk naar de gyn, maar denk dat de kans zoooo klein isdat ik weer iets raars heb... zal wel mn ongi in extreem lichte vorm hebben gehad (dat lichtroze toen maargoed...) Mijn ovulatie is ook nog niet geweest en zit dan nu al wel op dag 25...hou mn temp goed bij nu :)

Ik ben heeeel benieuwd naar wat de gyn zei, en hoor het graag!!
    Liefs Lotte

10. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Heej Lotte,

Het was heel spannend bij de gyn. Ik moest bloed af laten nemen en mag vrijdag terug komen. Dan gaan ze een samenlevingstest doen en ik denk weer bloed afnemen. Ook gaan ze een foto van de baarmoeder en eileiders nemen om te kijken of daar belemmeringen in zitten en worden de eitjes bekeken. Ze is gelukkig heel positief en ziet mij nog wel zwanger. Ze was echt heel lief. Ben blij met mijn gyn. Alle spanning van de afgelopen tijd werd me daar wel even te veel zodat ik daar in de stoel het op een brullen heb gezet..... maar goed. Ik zit nu in een orienterend fertiliteits onderzoek en ze gaat me helemaal onderzoeken. Nu maar eens afwachten en kijken hoe de zwemmertjes het in mijn slijm doen vrijdag :D

Hoe is het met jou? Ik zie dat jij 6 juli naar het ziekenhuis moet/mag?

Liefs.

Deel Deze Pagina