Even nog een vraag ik voel al sinds een week duidelijk mijn kleine mannetje bewegen. (niet aan de buitenkant) Nu zou mijn man de kleine ook zo graag willen voelen. Vanaf hoeveel weken kan hij dit mee gaan maken? Iemand een idee?
Ik voelde het beide keren vanaf zeventien weken, beide keren voelde mijn man het een dag of wat nadat ik het echt duidelijk voelde ook. De eerste keer was het puur geluk, daarna duurde het weer twee of drie weken voor hij het weer voelde. Ligt er een beetje aan hoe groot het spekrandje op je buik is denk ik, maar hij zou het elk moment ook moeten kunnen voelen
Oke , ben nogal slank , dus niet echt een spekrandje Dan moeten we misschien toch iets beter gaan voelen. Bedankt voor de tips.
Met 19 weken was het ineens super duidelijk het schoppen van ons zoontje.. een paar dagen later voelde ik het zelf aan de buitenkant en toen mijn man dus ik denk dat het voor jou ook niet lang meer zal duren.
Mijn vriend voelde ons kleintje met 24 weken voor het aller eerst en de tweede keer met 26 weken. Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik een flinke isolatielaag heb! Een vriendin is ook 18 weken en haar vriend heeft hun kindje al wel gevoeld...
Jippie, ik heb vandaag even goed gevoeld en het schopje aan de buitenkant gevoeld. He en nu is mijn man vanavond net weg
met 15 weken voelde ik de kleine binnen kant en buitenkant. komt dat ik heel dun ben en me placenta ligt aan de achterkant.
zodra jij je kleintje voelt bewegen dan je mannetje met wat tegendruk laten voelen waar jij de kleine voelde. Ik voelde de eerste keer met 18 weken de kleine duidelijk schoppen en toen papa kwam voelen schopte ze ook tegen zijn hand. Nou moet ik wel zeggen dat wij heel veel aan de buitenkant de kleine naar onze handen toe lokken dus zodra iemand ook maar een hand op mijn buik legt met ook maar iets druk dan zwemt ze er meteen naar toe. Leuk bij de vk want die krijgen ook altijd een duw ofzo terug hahaha
Ik heb een aardig speklaagje, en ik voel het sinds een paar dagen van binnenuit. Volgens de verloskundige zou papa het een week of 4 kunnen voelen nadat mama het van binnen gevoeld heeft, dus dat duurt waarschijnlijk nog wel eventjes! Maar zoals je bij de andere reacties ook al gelezen hebt: het verschilt per persoon!
Ikzelf voelde onze uk met 16 weken bewegen. Mijn vriend helaas pas met 26 weken. Komt door de dikte van mijn buik en het ongeduld van mijn vriend. Hij had nooit het geduld om met zijn hand op mijn buik te wachten tot hij iets voelde . Ikzelf kon het met 20 weken al aan de buitenkant voelen.
Ik voelde het met 15 weken en een aantal dagen, mijn vriend een aantal dagen later. Kom ook omdat ik zo slank ben. Nu voel ik het dagelijks.
Ik voel onze kleine al een week of 5 van binnen, maar pas sinds een week of 2 ook van buiten (en mijn vriend sinds een week ongeveer). Heeft ook te maken met de plek van je placenta. Die van mij ligt aan de voorwand, dus tussen ons kindje en mijn buik. Vandaar dat ik het van binnen al langer voelde dan dat het van buiten voelbaar was...